Tudatos betegségmegelőzés az American Express Magyarországnál
A Társadalmi Megújulás Operatív Program keretein belül egészségre nevelő és szemléletformáló életmódprogramot indított az American Express Magyarország Kft. Az Európai Unió által 100 százalékban finanszírozott, 10 millió forintos projekttel a cég megkezdte a munkavállalók testi-lelki egészségének hosszú távú megóvását célzó vállalati kultúra meghonosítását.
A programhoz speciális egészségtervet készíttetett a cég vezetősége a TÁMOP-2009-6-1-2/A-09/1-KMR kódjelű pályázatban, amelynek a most elnyert 10 millió forintos uniós támogatásával kezelni tudják a stresszt és az egészségtelen élethelyzeteket.
A projekt során ösztönző programok indulnak az elkerülhető megbetegedések megelőzésére, valamint az aktuális fizikai és mentális állapot javítására – nyilatkozta az American Express Magyarország Utazási Szolgáltatások Kft. ügyvezetője. Tallós Dániel elmondta, hosszú távú cél a tudatformálás, szemléletváltás, felelős gondolkodás kialakítása, amely segíti a dolgozók teljesítőképességének növelését és motivációját is.
A kilenc hónapon át tartó projekt eleme az egészségterv készítése, a stresszkezelésre irányuló interaktív foglalkozások és egyéni tanácsadás, az egészséges táplálkozás megismertetését célzó programok, valamint az irodai torna és rendszeres, csoportos mozgásterápiák kialakítása. Ez a folyamat akkor eredményes, ha az egészségtudatos magatartást sikerül átültetni a mindennapok gyakorlatába – hangoztatta a vezető.
Kapcsolódó cikkek
- A nanotechnológia új orvostudományi lehetősége
- Sport és egészség Androiddal
- A következő hetekben kiírhatják az e-recept megalapozásához szükséges pályázatokat
- iPhone-nal az egészségért: innovatív egészségügyi mérőeszközök a T-Mobile-nál
- 400 millió génkiolvasó szoftverfejlesztésre az Euroventures-től
- Robot végzi a szívkatéterezést is
- Interneten ellenőrzik az egészségbiztosítási ellátásra való jogosultságot
- iBrain - Olvasni igyekszik Stephen Hawking gondolatait (2. rész)
- iBrain - Olvasni igyekszik Stephen Hawking gondolatait (1. rész)
- Fényenergiával működő bionikus szemet fejlesztettek ki
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.