Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
Márkaépítést támogató új, közösségi médiás megoldással lépett piacra az XMPie, a Xerox leányvállalata. Az uStore Facebook Connect segítségével az XMPie uStore felhasználók beágyazhatnak egy Web-to-print alkalmazást Facebook oldalukba, amivel az oldal rajongói márkajelzéssel ellátott anyagokat rendelhetnek.
A Facebook felhasználó dolga nagyon egyszerű: az alkalmazást publikáló vállalat Facebook profiljáról egy kis ikonra kattintva máris a uStore portálra jut. Itt számos sablon közül – az üdvözlőlaptól, az eseménymeghívón és különféle naptáron át a füzetig, illetve poszterig – választhat, és különböző elemeket, például kuponokat, QR kódokat vagy hirdetéseket is beilleszthet. A szükséges jogosultságok jóváhagyása után az alkalmazás a dokumentumot személyre szabja a rajongó Facebook adatlapjáról származó adatokkal, a kész dokumentum PDF előnézete pedig azonnal megtekinthető és javítható. A rendelés véglegesítése és a szállítási adatok megadása után az ismerősök részére is ajánlható az alkalmazás.
A uStore Facebook Connect már elérhető. További információk a www.xmpie.com oldalon találhatók. Az XMPie használatra kész dinamikus dokumentum-sablonjai az XMPie Marketplace oldalon érhetőek el.
Kapcsolódó cikkek
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- A legnagyobb orosz internetes keresőoldal is tiltakozik az információs törvény módosítása ellen
- Videocsevegésre is képes lesz a Samsung ChatON
- Káoszt okozott egy Facebookon meghirdetett buli
- Vírusos program került az Apple App Store-ba
- Az első magyar facebookos hírolvasóval rukkolt elő a Hír24
- Irányelvek médiamunkásoknak a közösségi oldalak használatáról
- Igazodási pont - a közösségi média kulcs szerepe
- Mindent egy helyen – gyűjtőoldal nyerte a Startup versenyt
- Internet Hungary - Néhány éven belül visszaeshet a közösségi oldalak látogatottsága
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.