Ingyenes wifi csatlakozásipont-hálózat kalákában
Ingyenes wifi csatlakozásipont-hálózat épül ki Németországban előfizetői "kaláka rendszerben" a Deutsche Telekom (DT) és a Fon megállapodásának köszönhetően - írja a TechCrunch számítástechnikai hírportál.
A DT 12 ezer saját wifi elérési ponttal rendelkezik Németországban és 12 millió előfizetője van szélessávú internet csatlakozásra. Rene Obermann, a DT távozó vezérigazgatója az együttműködést kommentálva közölte: "2016-ra országos szinten már több mint 2,5 millió nyilvános elérési ponttal rendelkezünk majd". A Fon januárban hasonló megállapodást kötött a 2,5 millió szélessávú internet előfizetővel rendelkező holland KPN távközlési vállalattal is. A Fon-KPN nyilvános wifi hálózata az év második felében kezdi meg működését.
A Fon több mint 7 millió nyilvános wifi elérési pontot üzemeltet világszerte több mint száz országban. Martin Varsavsky, a Fon alapító vezérigazgatója a TechCrunch portálnak elmondta, hogy az európai terjeszkedés következő fázisában a DT külföldi érdekeltségeinek szélessávú előfizetőit tervezik bevonni hálózatukba.
Kapcsolódó cikkek
- Repülőtereken kockázatos a wifi használata
- A mobilelőfizetések száma jövőre eléri a hétmilliárdot
- Gondolkodó WEB 3.0: Beléptünk a következő generációs internet világába
- Új d-link smartbeam router cloud funkciókkal, minden Wi-Fi igényre
- Wi-Fi bővítés egyszerűen
- Tito titkos vezetéke vinné a szélessávú internetet a horvát szigetekre
- D-Link újdonságok a CES-en
- MÁV-Start: több vonaton lesz elérhető az ingyenes internet
- Budapest Airport: Ingyen Wi-Fi jár a repülőtér termináljain
- WiFi Channel Scanner
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.