Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
A Magyar Telekom teljes mértékben számítógépesített, a vállalatcsoport minden szolgáltatási területét és tevékenységi körét felölelő integrált ügyfélszolgálati és számlázási rendszert vezet be.
A negyedik generációs (4G) technológiai váltást népszerűsítő kampánnyal és az arculatváltással egy időben a Magyar Telekom megkezdi új ügyfélszolgálati rendszerének fokozatos bevezetését is.
Az egész beruházás motiváló ereje az ügyfelek kiszolgálásának javítása, könnyebbé és zökkenőmentesebbé tétele volt - mondta el Keszég Attila, a Magyar Telekom lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.
Ügyféloldalról nézve olyan "egyszerű" lépésekről van szó, mint a többféle Telekom szolgáltatásért különböző ügyfélkódok alatt különböző időkben kapott különböző összegekről kibocsátott számlák összevonása egyetlen ügyfélkód alá, egyetlen, könnyen áttekinthető, egyszerű számlán.
A Magyar Telekomnak mintegy 300 informatikus szakembere dolgozott éveken át a több millió ügyfél különböző adatbázisokban tárolt adatainak zökkenőmentes összevonásán. A projektgazda is maga a Telekom volt - jegyezte meg Keszég Attila, hozzátéve, a fejlesztés teljes mértékben magyar szellemi terméknek tekinthető.
Pusztán komplexitását tekintve, a fejlesztési projekt egyike volt az öt legnagyobb magyarországi informatikai fejlesztésnek - hangsúlyozta Walter Goldenits, a Magyar Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese.
A tájékoztatón elhangzott, hogy az ügyfelek a technológiai átállásból az új számlaformátumon kívül és az ügyfélszolgálati ügyintézés gyorsulásán kívül szinte semmit nem fognak észrevenni.
Az adatmigrációt hétvégi napokra időzíti majd a cég. Előfordulhat ugyan, hogy bizonyos feladatokat a Telekom ilyenkor nem fog majd tudni ellátni, például új ügyfelet felvenni, vagy ügyféladatot módosítani, de ilyen jellegű fennakadás is legfeljebb csak egy napig tarthat. Minden más tevékenység folyamatosan zajlik majd, beleértve a hibaelhárítást, a hibabejelentést, a letiltásokat, a visszaélések figyelését és elhárítását is.
A Magyar Telekom az átállás folyamatáról és időzítéséről honlapján tájékoztatja majd ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- 4G-ben és mobil tartalomszolgáltatásban is erősít idén a Magyar Telekom
- Mérnökgenerátorral toboroz a Magyar Telekom
- 28 milliárdos osztalék a Telekom-leánynál és személyi változások
- A Magyar Telekom a kedvezményes lakossági energiaszolgáltatás mellett érvel
- Telekom: két új korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmazó díjcsomag
- Egyre népszerűbb a Telekom gyakornoki programja
- Egyre népszerűbbek az okostelefonokon futó applikációk
- A Magyar Telekom 7,2 milliárd forint közműadót fizet
- A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt