Jótékonyság szentesíti a marketinget?
FeriMesz, 2000. július 18. 20:07
Amerikában a kommunikációval foglalkozó cégek ötvözik a marketinget a jótékonysággal. Több vállalat közösen TV-n keresztüli internet-hozzáférés ajándékozását tervezi gyermekek százainak, egy éves időtartamra.
Remélhetőleg évről-évre egyre több családnál ér célba a kezdeményezés, és tanulók ezrei kapcsolódhatnak majd be. A Wish TV elnevezésű terv szerint a családok ingyenes kiegészítő eszközöket kapnak, amelyek lehetővé teszik, hogy szabványos televíziókészülékeken keresztül hozzáférhessenek az internethez. Nem kell fizetniük tehát a digitális vevőkészülékért, és a kétirányú adatáramlást biztosító kábelekért. Így a családok és iskolák számítógép nélkül, távirányító vagy speciális vezeték nélküli billentyűzet segítségével böngészhetnek.
Idén ősszel körülbelül egy tucat iskola és több száz kisdiák használhatja már ki ezt a pompás lehetőséget. A WorldGate Communications, a TV-s internetszolgáltató erőfeszítéseit Billy Tauzin képviselő is támogatja. A Scientific-Atlanta és a Motorola is részt vesz az adományozásban: digitális tv-kiegészítők ezreit szállítják ingyen és bérmentve a családokhoz és iskolákhoz. A kábelgyárak teszik lehetővé az ingyenes kapcsolattartást a hálózattal, és a WorldGate adja az internetszolgáltatást.
Kapcsolódó cikkek
- A szemlélő hangulatát észlelő reklámplakátok
- 60 milliós szoftvercsomagot adományozott az Autodesk a BME-nek
- Reklámok a YouTube videókon
- Fütyülős brandsite - első hely a Reklámmustrán
- Informatikai adományozó program civil szervezetek támogatására
- origo-eTarget együttműködés
- Tavaszig Cinetrip Sparty Journeys by djuice
- Sony Ericsson: 88 millió dolláros szponzorálási szerződés
- A Microsoft ránk erőltetné a reklámokat
- Több mint kínos: a Microsoft keresője Google hirdetéseket indexelt