Online sikertörténet a Vaterával
Álomesküvőre licitált egy pár
A neten talált egymásra egy fiatal pár, és az online aukciós portálon, a Vaterán vásárolták meg esküvőjüket. A közel két millió forintos nászt Budapesten tartják, és az összeg is jó helyre, egy beteg kisfiúhoz kerül.
Egy jótékonysági árverésre bukkant a neten Adrienn és Péter, akik az interneten keresztül ismerték meg egymást, és ezt a módot választották az esküvőjük megszervezéséhez is: a neten ugyanis egy komplett esküvőre bukkantak, méghozzá a Vatera piacterén. A menyegzőre licitálni lehetett két hétig: több mint 16 ezren érdeklődtek a prémiumkategóriás esküvő iránt.
„Profi „vaterások” vagyunk, így amikor megláttuk a felhívást, őrült licitálásba kezdtünk. Folyamatosan figyeltük, ki mennyit ajánl az álomesküvőért, és a határidő közeledtével újra és újra hozzátettünk egy picit. Meg is lett az eredménye: miénk az álomesküvő!” – újságolta a boldog menyasszony, aki nagyon örül, hogy az általuk kifizetett 1 930 000 forinttal a Vatera egy beteg kisfiú, Kovács Benedek külföldi gyógykezelését támogatja.
Bár az esküvő ára és tartalma nem mindennapi, a nász mégis visszafogott lesz. Mindössze száz embert szeretnének meghívni. Táncoktatás, a vacsora, az esküvői fotók és film, a dunai hajókázás, a wellness hétvége, a limuzinos szállítás is lesz.
De hogyan is zajlott a netes ismerkedés? Adrienn büszkén mesélt a kezdetekről: „Soha nem hittem a netes társkeresésében, de 36 évesen, a barátaim unszolására felregisztráltam egy ismerkedős oldalra, ahol egy hét alatt Péterbe botlottam. Találkoztunk, és szinte azonnal eldőlt, hogy egymás mellett van a helyünk.”
És hogy mikor kérte meg Péter menyasszonya kezét, Na ez az egy dolog nem a világhálón történt, hanem egy Quimby koncerten. „Természetesen azonnal igent mondtam! Neki is álltunk a szervezésnek, de közbeszólt a licitálás, és április 16-án megnyertük az álomesküvőt!” – mesélték boldogan. Augusztus 2-án, Budapesten fogadnak örök hűséget egymásnak.
Lunczner Ádám, az online piacteret is üzemeltető Allegroup marketing vezetője így nyilatkozott a nem mindennapi lehetőségről: „Örülünk, hogy egyszerre sikerült egy pár álmát megvalósítani, és remélhetőleg egy kicsi, de nagybeteg gyermeken is segíteni. Profik tucatjai dolgoznak majd azon, hogy Adrienn és Péter lagzija tökéletes legyen, Benedek pedig minden befolyt fillérrel tovább gyógyulhat. Úgy tűnik, a Vaterán már boldogságot is lehet kapni”.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- NetChecker
- Az első weboldal visszakapta eredeti címét
- Összetett infokommunikációs modellt mutatott be az Ace Telecom
- Qustodio 1.111
- Máshogyan, másra használják mobiljukat a hölgyek
- Facebook státusz által fedezte fel a régi feleség az újat
- Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja
- Üzletépítés videotechnológiával
- A magyarok negyede a mellékhelyiségben is okostelefonozik
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.