A Candy innovatív sütője teljesen megváltoztatja az ételkészítés élményét
Az ajtó nyitogatása nélkül, akár okostelefonról követhető sütési folyamat, 19 colos teljes érintőajtó, melyről videóreceptek nézhetők; mindez csak néhány azon különleges újdonságok sorában, mellyel az itthon is kapható Watch&Touch sütő rendelkezik. A Candy által a vásárlókkal együtt fejlesztett termék a videórecept megfelelő fázisában még a sütő előmelegítését is elvégzi.
A teljes ajtót elfoglaló, 19 colos érintőképernyővel rendelkezik a Candy most bemutatott, és már Magyarországon is kapható Watch&Touch sütője, mellyel a sütési folyamat minden egyes szakasza érintéssel vezérelhető és felügyelhető. Az ajtóba épített kamerához szabadalmaztatott „U-See” világítás társul, mely a sütő belső ajtaján elhelyezett oldalsó LED-lámpákból áll. A kamera folyamatos képet mutat a sütő belsejéről, ezért a készülő ételre bármikor ránézhetünk. Mivel a Watch&Touch Wi-Fi-re is csatlakoztatható, így a felhasználók akár a szomszéd szobából, tabletről vagy okostelefonról is szemlélhetik a készülő ételt a Candy saját fejlesztésű Simply-Fi applikációján keresztül. Emellett a Wi-Fi kapcsolatnak köszönhetően a kiválasztott hír-, recept-, életmód- és sok más weboldalon is böngészhet, egyenesen a sütő ajtaján.
„A sütőbe épített Simply-Fi vezeték nélküli technológia ezen felül arra is használható, hogy a hasonló megoldást alkalmazó összes háztartási készüléket felismerje, így ezek egyetlen alkalmazás segítségével távolról, az okos készülékünkön keresztül vezérelhetők” – mondta Filipova Brigitta, a Candy Hoover Hungary Kft. trade marketing managere.
Élő oktatóvideóktól a saját sütési programig
Az előzetesen feltöltött, a sütő ajtaján nézhető receptvideóknak köszönhetően a sütés előkészítése is egyszerűbbé válik: a felhasználók az „élő oktatóvideókat” lépésről lépésre követve készíthetik el ételeiket. A legjobb eredmény elérése érdekében a sütő már a videó végén, az elkészített recepthez szükséges hőmérsékletre előmelegítve áll rendelkezésre. Az érintőképernyőn keresztül egyébként több mint 70, az adagok alapján finomhangolható sütési program érhető el. A felhasználók ugyanakkor saját programokat és recepteket is létrehozhatnak és tárolhatnak. „Nem túlzás azt állítani, hogy a Candy Watch&Touch áttörést jelent a sütők piacán, hiszen egyszerűen használható, és a könnyű kezelhetőség révén azok is örömüket lelhetik a sütésben, akik nem igazán értenek a modern technológiához. A speciális funkciók pedig tudatosságra ösztönözhetik a fogyasztókat, és növelhetik a konyhai tapasztalatot” – tette hozzá Filipova Brigitta.
A Candy Watch&Touch sütő 78 literes belső térfogattal rendelkezik, és egyenletes sütést biztosít akár 5 különböző szinten. A letisztult, gombok nélküli, a Candy márka stílusának jellegzetességeit követő olasz formatervezés révén tökéletesen illik a modern konyhákba. „A Candy volt az első olyan cégcsoport, mely már 2014-ben Wi-Fi-re csatlakoztatható termékek teljes kínálatát dobta piacra. Fejlesztéseink során azonban nem csak a technológia lehetőségeit aknázzuk ki, nagy hangsúlyt fektetünk a kiemelkedő formatervezés, teljesítmény és mindenekelőtt a felhasználói élmény fokozására. Ennek eredménye a Watch&Touch sütő, mely könnyen, ösztönösen használható és megnyerő” – tette hozzá Filipova Brigitta. A termék teljes fejlesztési és gyártási folyamatára a Candy csoport K+F laboratóriumaiban került sor.
Kapcsolódó cikkek
- A Zyxel ONE Connect alkalmazása egyszerűsíti az otthoni hálózati menedzsmentet
- Amikor a klíma lakberendezési tárggyá válik
- A Zyxel bemutatta új AC szabványú hozzáférési pontját
- Fókuszban a rugalmas és hibátlan mobilcsatlakozás
- Díjnyertes AP üzleti felhasználásra
- Vadonatúj LTE fejlesztések a ZyXEL-től
- Beleolvad környezetébe a ZyXEL új hozzáférési pontja
- Ingyenes wifi lesz a moszkvai temetőkben
- Minden településen ingyenes wifi lesz?
- Wifit sugároz és hívja a kukásautót is az okoskuka
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.