A Discovery 2021 elején elindítja globális streamingszolgáltatását

forrás: Prím Online, 2020. december 8. 18:50

A Discovery bejelentette hogy discovery+ néven elindítja előfizetéses non-fiction streamingszolgáltatását. Az Egyesült Államokban 2021. január 4-én debütáló szolgáltatás exkluzív partnere a Verizon. A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel*.

A discovery+ a streamingszolgáltatások közül az eddigi legszélesebb tartalmat nyújtja. Exkluzív, eredeti sorozatokat tesz elérhetővé azokban a népszerű témákban, ahol a Discovery márkák erős vezető pozícióval bírnak – életmód, emberi kapcsolatok, otthon és főzés, valós rejtélyek és bűnesetek, paranormális világ, kaland, természet, tudomány, technológia és környezetvédelem –, emellett magas minőségű dokumentumfilmeket is kínál. A Verizon a discovery+ bevezetését az Egyesült Államokban  új és meglévő ügyfelei számára is exkluzív ajánlattal támogatja.

 

„Az elmúlt két évben azon dolgoztunk, hogy a discovery+ elindításához felhasználjuk stratégiai előnyeinket – globális terjesztési és hirdetési partnerségeinket, a minőségi márkák és hiteles személyiségek világszínvonalú kínálatát, az induláskor rendelkezésre álló legnagyobb tartalomtárat, valamint az exkluzív műsorok széles skáláját – mondta David Zaslav, a Discovery, Inc. elnök-vezérigazgatója. – A discovery+ segítségével a valóságon alapuló történetek és életmódtartalmak karakteres és változatos kínálatával globálisan a világ legelőnyösebb szolgáltatását nyújtjuk a háztartásokban és a mobilos fogyasztóknak. Úgy gondoljuk, hogy a discovery+ minden streaming portfólió tökéletes része.”

 

Az Egyesült Államokban a discovery+ mintegy 2500 aktuális és klasszikus sorozat több mint 55 ezer epizódjával indul a Discovery portfolió olyan csatornáiról, mint a HGTV, a Food Network, a TLC, az ID, az OWN, a Travel Channel, a Discovery Channel és az Animal Planet. Az amerikai nézők új sorozatokban találkozhatnak számos ikonikus tévés frachise-zal, mint a 90 Day Fiancé (Három hónap jegyesség) és személyiségekkel mint Sir David Attenborough, Amy Schumer, David Schwimmer, Mike Rowe, Chip és Joanna Gaines, Ben Napier és még sokan mások.

 

Egy új tartalmi együttműködés révén a discovery+ első ízben hozza össze az A&E, a The History Channel és a Lifetime legnépszerűbb nonfiction tartalmait a Discovery márkákkal. Így az A&E hálózat sorozatainak – többek közt The First 48 (A döntő 48 óra), Bring It, Dance Moms (Dance Moms – Csillagképző), Ice Road Truckers (Jéglovagok), Pawn Stars (Zálogcsillagok), Ancient Aliens (Ősi idegenek), Storage Wars (Raktár-háborúk), 60 Days In, Intervention és a Ghost Hunters (Szellemek nyomában) – több mint 1500 epizódja erősíti a discovery+-t mint a valóságon alapuló szórakoztatás vezető streaming szolgáltatását.

 

Ezenkívül a discovery+ a természettel és környezettel foglalkozó programok hatalmas gyűjteményével is rendelkezik, kizárólagos streaming hozzáférést biztosítva a BBC leggazdagabb természettudományi tartalmaihoz, beleértve Sir David Attenborough sorozatát, a The Mating Game-et, illetve a Bolygónk, a Föld (Planet Earth) és A kék Bolygó (Blue Planet) sorozatokat, valamint a digitális The Dodo márkát. A discovery+ különleges tartalmi együttműködést kötött számos nemzetközi környezetvédelmi szervezettel, így a WWF-fel, a Természeti Erőforrások Védelmi Tanácsával (NDRC) vagy az Oceanával.

 

 

 

A discovery+ globális bevezetése

A Discovery a helyi nyelvű tartalmak hatalmas könyvtárán és az élő sporttartalmak széles portfólióján alapuló, közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) szolgáltatását nemzetközi szinten 25 országban indítja el, többek között az észak-európai régióban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A szolgáltatókkal meglévő szoros kapcsolat révén a discovery+ az Egyesült Királyságban és Írországban a múlt hónap óta elérhető a Sky-nál, és a tervek szerint 2021-ben Latin-Amerikában (többek közt  Brazíliában), és Ázsia egyes piacain is elindul.

 

A discovery+ Európában tartalmazza majd az Eurosport egyedülálló, prémium és helyi szempontból releváns sportágkínálatát is: a tenisz Grand Slam versenyeket, a kerékpáros Grand Tourokat, az autósportot, a futballt és a téli sportokat. A jövő évi tokiói olimpiai játékokkal kezdődően ez lesz az olimpia otthona Európában*, és az egyetlen hely, ahol élőben és on-demand látható lesz az olimpiai játékok minden perce, elnyert érme és versenyző sportolója.

 

„A Discovery évtizedek óta köti össze a közönséget az általuk szeretett helyi történetekkel a világ minden táján. Úgy inspiráljuk nézőinket és építjük lojalitásukat, mint ahogyan azt kevés médiamárka képes – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója. – Egyedi modellünkre és stratégiánkra építve a discovery+ jövőre több mint 25 piacon szolgálja ki a rajongókat. A valóságon alapuló szórakoztatás világát teljesen új módon hozzuk közel ügyfeleinkhez.”

 

A Discovery és a Verizon disztribúciós megállapodása révén a discovery+ indulása után rögtön széles körben elérhető lesz otthoni környezetben és mobilon is. A partnerség keretében a Verizon meglévő és új ügyfelei az Egyesült Államokban – előfizetésüktől függően – akár 12 hónapig is hozzáférhetnek a discovery+ több ezer órányi prémium tartalmaihoz. 

 

_______________

*  Az olimpiai jogok nem vonatkoznak Oroszországra. Franciaországban és az Egyesült Királyságban az Eurosport a tokiói olimpia hivatalos közvetítési partnere.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még „Sam Sung” sem tud ellenállni a világ legvékonyabb befelé hajlítható okostelefonjának

A HONOR az épp zajló IFA 2024-en mutatta be a HONOR Magic V3-at, és mindenkitől elismerő visszajelzéseket kapott – többek között Sam Sungtól is.

2024. szeptember 7. 15:50

A Lenovo úttörő AI-vezérelt készülékeket mutatott be az Innovation World 2024-en

A Lenovo Innovation World 2024 rendezvényen jelentette be legújabb fejlesztéseit, bemutatva számos mesterséges intelligencia által vezérelt AI PC eszközt, köztük a ThinkPad, ThinkBook, Yoga és IdeaPad laptopokat, amelyek átalakítják mind a vállalati, mind a fogyasztói felhasználói élményt. 

2024. szeptember 7. 13:46

Érkezik a HMD eddigi legbátrabb újítása

A Human Mobile Devices bemutatta az eddigi legforradalmibb készülékét: megérkezett a HMD Fusion. Az egyedi okostokokkal** kiegészíthető okostelefont teljesen a saját stílusodra szabhatod, és minden eddiginél könnyebben alakíthatod át vele a kedvenc, gyakran használt funkcióidat.

2024. szeptember 7. 11:59

Az IFA 2024-en a HONOR, a Qualcomm és a Microsoft újradefiniálta a mobilos AI-t

A HONOR az IFA 2024-en három úttörő mobil AI-megoldást mutatott be: Snapdragon X Elite platformokkal működő AI PC-t, az AI Agentet és az AI Deepfake felismerőt. A bemutatót egy gondolatébresztő panelbeszélgetés kísérte, amelyen részt vett George Zhao, a HONOR vezérigazgatója, Alex Katouzian, a Qualcomm Technologies, Inc. MCX részlegének csoport GM-je és Mark Linton, a Microsoft partnerkészülék-értékesítési alelnöke. Együtt vizsgálták az AI és a Snapdragon technológia összefonódását, és megvitatták, hogy ezek az innovációk hogyan alakítják a mobil AI jövőjét.

2024. szeptember 7. 10:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

2024. augusztus 25. 15:34

Indul az Azonnali Fizetési Rendszer 2.0

2024. augusztus 14. 10:27

Már több, mint 1,2 milliót lopnak el egy-egy család számlájáról a csalók

2024. augusztus 13. 12:03

Hogyan védhetjük ki a gyakori Booking.com átveréseket?

2024. augusztus 7. 10:33