A Discovery Sports eseményeihez a metaverzumban kapcsolódhat a közönség
A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality együttműködése új, forradalmi módot kínál a rajongók számára kedvenc sportáguk élvezetéhez. A többéves megállapodás révén a metavezum területén vezető Infinite Reality mostantól a Discovery Sports Events kizárólagos metaverzum-partnere, amely a web3-technológia által kínál virtuális tartalmakat. Ezek először a UCI Track Champions League decemberi eseményén lesznek élvezhetők.
A szervezetek együttműködése a sportközösségek, sportolók és márkák számára biztosít új lehetőségeket, hogy – kifejezetten a Discovery Sports Events közelgő eseményeihez kifejlesztett –, egyedi virtuális környezetben lépjenek kapcsolatba egymással. A Discovery Sports Events és az Infinite Reality első lépésként a tavaly indított új pályakerékpározás-sorozathoz, a UCI Track Champions League-hez kapcsolódva kínál egyedülálló metaverzum-élményt.
A partnerség az első alkalom, hogy a Warner Bros. Discovery Sports kihasználja a web3 technológiában rejlő lehetőségeket, és a metaverzumban nyújt élményt nemzetközi sporteseményekhez. A vállalat elkötelezett abban, hogy a szórakoztatóipar legújabb innovációit a sportba is bevezesse. Ez a partnerek számára a legszínvonalasabb lehetőségeket kínálja a rajongók bevonására, egyben hozzájárul az egyes sportágak és események folyamatos fejlődéséhez és növekedéséhez.
„A Warner Bros. Discovery Sports és az Infinite Reality közötti partnerség jól illusztrálja, hogyan tervezzük felhasználni a legújabb innovációkat és lehetőségeket közönségünk, saját sorozataink és márkapartnereink közötti kapcsolatok elmélyítésére, és kiaknázni a különböző sporttulajdonaink körüli új növekedési lehetőségeket – mondta François Ribeiro, a Discovery Sports Events vezetője. – Nagyon izgalmas potenciált látunk arra, hogy az élő sportközvetítések számára új közönségeket vonzzunk be, az az élményt az élő tartalmakon túl még több olyan területre kiterjesztve, ahol a közönség interakcióba lép és időt tölt.”
„A következő években az élő sportesemények körüli metaverzum-élmények úttörői leszünk. Lehetővé tesszük a rajongók számára, hogy új és izgalmas módon kapcsolódjanak a sporthoz. Az UCI Track Champions League-et kiváló lehetőségnek tekintjük arra, hogy a történetmesélésnek és a rajongók bevonásának új utakat nyissunk, és fontos tanulságokat szerezzünk partnerségünk kiterjesztéséhez a Discovery Sports Events portfóliójának más részeire is” – tette hozzá François Ribeiro.
„Az Infinite Reality örömmel biztosítja egy ilyen dinamikus, világszínvonalú vállalat számára a metaverzum erejét. Partnerségünk még csak a kezdet, hogy egyedülálló és magával ragadó módon kapcsoljuk össze a tartalmakat a közönségükkel. Alig várjuk, hogy lássuk a rajongók izgalmát, miközben teljesen új és forradalmi módon kapcsolódnak az UCI Track Champions League-hez, közelebb hozva őket a sporthoz, amit szeretnek” – mondta John Acunto, az Infinite Reality vezérigazgatója.
A rajongók az UCI Track Champions League második szezonjának minden fordulóját megtekinthetik a Warner Bros. Discovery Sports platformjain, köztük a discovery+, az Eurosport és a GCN+ platformokon. Az első forduló november 12-én kezdődik Mallorcán.
Kapcsolódó cikkek
- Fenntartható lesz-e a metaverzum?
- A HONOR vonzóbbá és elérhetőbbé tenné a kultúrát a metaverzum korában
- A metaverzumban erősít a Profession.hu
- Freuddal csábít turistákat a Metaverzumból Bécsbe a Wien Tourismus
- A virtuális valóság küszöbén – Üzleti lehetőségek a metaverzumban
- A metaverzum átformálja a világ működését
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.