A Genesis termékei már a Media Marktban is kaphatók
Az elsősorban gamer perifériákat gyártó Genesis termékei mostantól már a Media Marktban is kaphatók. Elsőként billentyűzetek, egerek, egérpadok, fejhallgatók kaptak helyet a kínálatban, mely a jövőben fokozatosan tovább bővül. Ennek a lépésnek köszönhetően a magyar gamerek számára még könnyebben elérhetővé váltak a kedvező áron jó minőséget nyújtó márka termékei.
Már a Media Marktban is kaphatók a Genesis gamer perifériák: az ebben az évben fennállásának tizedik évfordulóját ünneplő gyártó termékei egyre nagyobb ismertségnek és népszerűségnek örvendenek Magyarországon is, ezt a fokozódó érdeklődést szolgálja ki az újabb megállapodás az ország egyik legnagyobb viszonteladójával. Egyelőre billentyűzetek, egerek, egérpadok, fejhallgatók kerültek be a kínálatba, mint például a Genesis Rhod 500 billentyűzet, a Carbon 500 XL egérpad, vagy a Neon 600 RGB. Ezek köre a jövőben tovább fog bővülni.
“A Genesis már sok éve jelen van a magyar piacon, termékeink az Auchanban, az Euronicsban, Tesco-ban, az Edigitalnál és az eMAG-on is kaphatók. A Media Marktban októberben jelentünk meg, és ez nem csak óriási lehetőség számunkra, hanem ahhoz is hozzájárul, hogy még bővebb kínálatot tehessünk elérhetővé ebben az országban. Mindent meg fogunk tenni, hogy meggyőzzük a vásárlókat arról, hogy a Genesis nem csupán termékeket, hanem egy életstílust is képvisel.” - mondta Urszula Okulewicz, a Genesis key export menedzsere.
A Genesis 2011-ben indult útjára és a kezdetektől az volt a cél, hogy minőségi termékeket készítsenek kedvező áron a profi és az amatőr gamerek számára. A legfontosabb kategóriákban már a kezdetektől gyártottak perifériákat, de a tizedik évforduló alkalmából további terméktípusokkal bővül a paletta a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- 70 százalékkal bővítette szezonális raktárait a MediaMarkt a Black Friday-ra
- Ami a polcokra kikerül, szinte azonnal elviszik a ventilátorokat
- Megjelent a Genesis Selen 400 vezeték nélküli fejhallgató
- A szakembereket is meglepte az elektronikai hulladék mennyisége idén
- Új energiacímkék jönnek a háztartási gépekre
- Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt
- Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Az emberek személyes áldozatokat hoznának a vásárlási kedvezményekért
- Együttműködik a Media Markt és a Tesco
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.