A TP Vision stratégiai szövetséget köt a Titan OS-szel
Titan OS S.L. A (Titan OS) technológiai, szórakoztató és reklámcég bejelentette működésének elindítását és egy független európai operációs rendszer bevezetését az okostévék számára, miközben debütált a Titan hirdetési részlegével.
● A Titan OS S.L egy európai vállalat, amely független operációs rendszert fejlesztett ki, hogy lehetőséget biztosítson a gyártóknak arra, hogy személyre szabottabb Smart TV platformot kínáljanak – beleértve a főbb globális streamelési lehetőségeket, valamint a helyi tartalmak szélesebb választékát.
● Az új Titan operációs rendszer – a Titan OS – először a TP Visionnal kötött globális stratégiai partnerség keretében kerül bevezetésre, és kezdetben két Philips márkájú 2024-es modellen – a PML9009-en és a PUS8909-en – fog megjelenni.
●Titan OS S.L. stratégiai partnerséget kötött a Currys-szel, az Egyesült Királyság és Északi országok vezető technológiai kiskereskedőjével. A partnerség részeként a Currys elindítja az operációs rendszert a saját márkájú JVC TV-ken, és együttműködik a kiskereskedelmi médiában, ami az első ilyen szövetség az Egyesült Királyság piacán.
● A Titan operációs rendszer a Titan Advertising által kezelt, élvonalbeli hirdetési megoldásokat tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a TV-gyártók számára, hogy a hardveren túlmenően is kiterjesszék tevékenységüket, lehetőséget adva folyamatos bevételi források generálására a TV-piac 40%-a számára, amely nem rendelkezik saját operációs rendszerrel. (GFK adatok 2022)
Titan OS S.L. stratégiai szövetséget kötött a TP Visionnal, miután már exkluzív partnerséget kötött a vállalat Linux-alapú tévéihez, és a tervek szerint Európában és Latin-Amerikában egyes Philips és AOC TV-ken is elérhető lesz. Az új operációs rendszer kezdetben két középkategóriás modellen, a PML9009 mini-led készleten és a PUS8909 prémium LED-es modellen fog megjelenni, mindkettő 2024 első felében jelenik meg.
A vezető európai és amerikai szórakoztató-, média- és befektetési szektor tapasztalt vezetői alapították, köztük a Disney, a Roku, a Rakuten TV és a KKR neves iparági szakértői. Titan OS S.L. Barcelonát hozta létre központjaként, miközben globális jelenlétét további amszterdami irodákkal bővítette és Taipei.
Kostas Vouzas, Európa és LATAM, TP Vision vezérigazgatója megjegyezte: „Hosszú távú stratégiánk részeként elengedhetetlen a Smart TV platformok választéka. A Titan OS S.L. rendszerrel végzett munkánk lehetővé tette számunkra, hogy részesei legyünk a Titan OS platform meghatározásának, és lehetővé teszi számunkra, hogy megvalósítsuk saját testreszabásunkat és termékintegrációnkat. Végső soron ügyfeleink profitálnak majd abból, hogy könnyen hozzáférhetnek mindkét prémium globális szolgáltatáshoz, miközben növelik és leegyszerűsítik hozzáférésüket több helyi tartalomhoz is.”
„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy együttműködhetünk a TP Visionnal, a Philips és AOC márkákért felelős vállalattal” – nyilatkozta Jacinto Roca, a Titan OS S.L. vezérigazgatója. „Újragondoljuk a tévét, hogy a legjobb, személyre szabott csatlakoztatott tévézési élményt nyújthassuk, segítve a nézőket. hogy könnyebben megtalálják kedvenc tartalmaikat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy az első naptól kezdve több millió nézőt érjünk el Európában és Latin-Amerikában.”
A Titan hirdetési részlege segíteni fogja a márkákat abban, hogy túllépjenek a hagyományos tévézésen, és hatással legyenek a nehezen elérhető streaming közönségre, lehetővé téve számukra, hogy a hatásos, márkabiztos, prémium TV-hirdetéseket kombinálják a digitális célzási és mérési képességeivel.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Titan OS-szel együttműködve elindítjuk ezt az új képességet a Currys Connected Media hálózatunk részeként. Ez egy izgalmas, innovatív lehetőség a fogyasztók bevonására” – Susie Moan, a Currys adatkezelési igazgatója.
Az operációs rendszer az ügyfelek számára hozzáférést biztosít a prémium alkalmazások és csatornák széles listájához a globális és helyi partnerekkel 2024-re kötött biztonságos megállapodások révén, beleértve a Netflixet is, Prime Video, Youtube, Disney +, Pluto TV, DAZN és sok más.
Titan OS S.L. rendíthetetlenül elkötelezett az adatbiztonság és a magánélet iránt. A helyi és regionális szabályozások szigorú betartásával és a legújabb IAB-szabványokhoz való igazodással biztosítja ügyfeleink jogainak védelmét. A Titan platform fejlett csalásmegelőzéssel és pontos mérési szolgáltatásokkal is meg van erősítve, hogy új mércét állítson fel a biztonságos és megbízható televíziós szórakoztatás terén.
Kapcsolódó cikkek
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- A TP Vision két rangos EISA-díjat nyert a Philips TV termékeivel
- A TP Vision és az FC Barcelona több évre szóló megállapodást kötött
- A Philips Sound új, széleskörű felhasználó élményt kínáló fejhallgatókat dob piacra
- Megérkeztek az új, extra teljesítményű Ambilight televíziók
- Itt vannak a Philips 2022-es Ambilight TV-kínálatának csúcskészülékei
- Negyvenedik alkalommal is kiosztották az EISA-díjakat, a TP Vision négy elismerésben részesült
- Jól szerepelt a TP Vision a Red Dot Awardson
- A TP Vision csatlakozik a Wings for Life World Run eseményhez
- A Philips TV az új OLED807-es típussal bővíti 2022-es kínálatát
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.