A vivo, a világ egyik legdinamikusabban növekvő okostelefon-márkája, most Magyarországra is megérkezett
A magyar piacra lépést a Dunán, a különleges atmoszférát biztosító River Diva rendezvényhajón ünnepelte meg a vivo, ahol a márka hazai partnerei és a vivo európai vezetői, köztük Changjun Li, a vivo európai vezérigazgatója, Daizhong Tian, a vivo ausztriai és magyarországi ügyvezetője, valamint Martin Wallner a vivo ausztriai és magyarországi alelnök, egyedülálló élmény keretében ismertették a vivo új terveit Magyarországon.
A rendezvény fókuszában az új középkategóriás és zászlóshajóként hazánkba érkező vivo V40 modell állt, amely a mobilfotózás következő szintjét hozza el a felhasználóknak. Szabó Krisztina, a vivo magyarországi Senior Marketing és PR Managere, valamint Horányi András, a márka Sales igazgatója részletesen bemutatták a márka csúcstechnológiás készülékeit és azok kiemelkedő képességeit, külön figyelmet fordítva a Zeiss együttműködés révén fejlesztett kamerarendszerre. A Zeiss termék menedzsere, Elliot Shih ismertette, hogyan alakították át közösen a mobilfotózás élményét, megteremtve a prémium minőségű képek és a részletgazdag fotók új generációját. A V40 Zeiss főkamerája és a „Aura Light” Ringlight technológia lehetővé teszi a kiváló minőségű képek és szelfik készítését, akár gyenge fényviszonyok között is – mindezt rendkívül hosszú akkumulátoridővel, hogy a készülék akár két napig is bírja a használatot.
A vivo lendületes növekedését jelzi, hogy a 2023-ban a második negyedévben a negyedik legnagyobb mobiltelefongyártó cég volt és 2023-ban a harmadik negyedévben 22 millió telefont adtak el. A további növekedését jelzi, hogy 2024 harmadik negyedévében ez a szám 27,2 millióra nőtt és a Canalys adatai alapján 2024 harmadik negyedévében a legnagyobb növekedést a vivo érte el 24%-kal a többi gyártóval szemben. Európa stratégiai fontosságú piac a vivo számára, és a hosszú távú terveik középpontjában áll. A cél, hogy Magyarországon is megerősítsék jelenlétüket és bemutassák a legkorszerűbb technológiai megoldásokat.
A vendégek kipróbálhatták a Magyarországon elérhető teljes vivo készülékpalettát, többek között a V40, V40SE 4G és 5G, valamint a Y28 modelleket. Az innovatív termékek már elérhetők a Yettel, MediaMarkt, Firstphone, BestByte és Alza üzletekben is, így a magyar felhasználók könnyedén hozzáférhetnek a vivo legújabb technológiáihoz.
A vivo magyarországi piacra lépésével egy új szintre emeli a mobilhasználati élményt, amelyben a minőségi kameraélmény, a lenyűgöző innováció és a prémium szolgáltatások központi szerepet kapnak.
Kapcsolódó cikkek
- Már itthon is megvásárolható a világ legvékonyabb hajlítható okostelefonja
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- Lemerült akkumulátorok, balul elsült fotók – az emberek 76 százaléka tapasztalt már tech bénázásokat
- Fedezd fel, hogyan ébreszti fel a Galaxy AI a benned rejlő kreativitást!
- 6 évesek a hajlítható készülékek, de mostanra értek meg igazán
- A világ első légbuborékos fóliával bevont kocsmája biztonságban tartja a szurkolókat és telefonjaikat
- A HONOR Magic 7 család mobilos Autopilot AI funkcióval érkezik
- Telefonból és okosórából a lehető legújabb kell, laptopnál az ár-érték arány az első
- Ősszel is bőven van mit tenni (és enni) – Hasznos appok az új évszakhoz
- Magyarországon is bemutatkozik a Vivo
Mobiltelefon-készülék ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Számos technológiai újdonságot leplezett le a Huawei
Újabb lépést tett előre a technológiai innováció útján a Huawei: bemutatta legújabb fejlesztéseit, köztük a HUAWEI Mate X6 hajlítható kijelzős okostelefont, a HUAWEI nova 13 okostelefon-sorozatot, valamint a HUAWEI FreeBuds Pro 4 prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatót. Emellett Rose Gold színben bemutatkozott a gyártó egyedi formavilágú, nyitott kialakítású fülhallgatója, a HUAWEI FreeClip is.