Az LG a Unity-vel közösen dolgozik egy digitális otthon létrehozásán
Egyetértési megállapodást írt alá az LG Electronics (LG) és a világ vezető, valós idejű 3D (RT3D) tartalmak létrehozására és működtetésére specializált platformját működtető Unity egy futurisztikus, digitális otthon létrehozásáról. Az úgynevezett meta-otthonban virtuális emberek segítenek majd a felhasználóknak az LG eszközök vezérlésében.
Az LG meta-otthona a személyes élettér "digitális ikertestvére": az otthoni környezet egy dinamikus, virtuális verziója, amiben az összes, a valóságban is üzembe helyezett LG-termék látható. Ezzel a technológiával a felhasználók úgy is időt tölthetnek a lakásukban, hogy közben nem is tartózkodnak otthon. A virtuális világban kényelmesen módosíthatják az LG termékek beállításait, termékjellemzőit és funkcióit – ezek a módosítások pedig a valóságban is egyből megtörténnek. Az intelligens otthoni eszközöket így új, élményszerű módon vezérelhetik.
A digitális tér arra is alkalmas, hogy a felhasználók átrendezzék, saját ízlésükre formálják otthonuk berendezését, tehát úgy próbálhatnak ki egy új stílust vagy elrendezést, hogy a valóságban meg sem kell mozdítaniuk a bútorokat, eszközöket. A meta-otthon különlegessége, hogy a világ más pontjain élő felhasználókkal is kommunikálhatnak a virtuális otthonok tulajdonosai, így megoszthatják egymással tapasztalataikat.
A meta-otthonban teljesen életszerű digitális emberek segítenek majd a felhasználóknak, akik azonnali asszisztenciát nyújtanak, ha például egy adott készülékfunkció kezeléséhez támogatásra van szükségük. A kommunikáció a virtuális emberekkel rendkívül természetes módon zajlik majd, amiben az LG hangfelismerő, természetes nyelvfeldolgozó és kontextuális tanulási technológiái, illetve a Unity számos iparágban használt, kifinomult motorja segít majd. A virtuális lakók a valósághű társalgási készségeik mellett azért is különlegesek lesznek, mert arckifejezéseik és gesztusaik mindig az adott helyzethez illeszkednek, így az interakciók még emberibbé válnak.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG 13 díjat gyűjtött be a nemzetközi dizájnversenyen
- Egymillió dolláros díjazással indul el az LG innovációs versenye
- Újabb mérföldkőhöz ért az LG a 6G fejlesztése terén
- Különleges Playmobil-figurákkal és miniatűr háztartási gépekkel jelentkezik az LG
- A MoodUP hűtőszekrény színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt
- Az LG bemutatja a világ első állítható íveltségű OLED tévéjét
- Az LG cipőtárolási és cipőápolási megoldásokat mutat be az IFA kiállításon
- Az LG termékei új lehetőségekkel és élményekkel formálják át a mindennapokat
- 30 éve költöztek be az első LG termékek a magyar otthonokba
- Az LG megszilárdítja vezető pozícióját a prémium televíziók piacán
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.