Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indítható el a Google Fordító

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 24. 15:14

A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG Electronics (LG) legújabb vezeték nélküli, viselhető audioeszközei, többek között a Google Assistant gombbal felszerelt LG TONE Platinum SE (HBS-1120 modell) valamint a külső hangszóróval ellátott LG TONE Ultra SE (HBS-835S modell). 

Az LG TONE Platinum SE az első TONE modell, amely megkapta a Google hangalapú asszisztensét, így képes arra, hogy a Google Fordító használatával valós időben lefordítson bármilyen szöveget. A felhasználóknak nincs szüksége az “OK Google” hangparancsra, hiszen egyetlen gombnyomással aktiválhatják az asszisztenst, azonnal elérve a mesterségesintelligencia-funkciókat. Mindez vitathatatlan előnyt jelent az olyan szolgáltatások használatakor, mint a Google Fordító, hiszen az idegen nyelven történő kommunikáció gyorsabb és természetesebb lehet, ha nem kell folyamatosan hangparanccsal aktiválni a szolgáltatást. 

Az LG hangmérnökei egy olyan hibrid terméket fejlesztettek ki, amely egy lengőnyelves és egy dinamikus hangszóróból áll – ezt a kombinációt jellemzően a hivatásos zenészek által használt fülhallgatókban lehet megtalálni. A lengőnyelves egység a kristálytiszta magas hangok megszólaltatásáért, míg a dinamikus hangszóró az erőteljes mélyhangzásért felel. Az LG legújabb fülhallgatói fekete, kék és arany színben érhetők el.

 

Egy másik új eszközben, az LG TONE Ultra SE-ben a füldugók mellett egy külső mono hangszóró is helyet kapott. Ennek révén a felhasználók úgy telefonálhatnak és hallgathatnak zenét, hogy közben nem zárják ki a környezeti zajokat – mindez akkor jelent nagy előnyt, ha egy adott helyzetben a környezetünkre is figyelnünk kell. Az LG TONE Platinum SE és az LG TONE Ultra SE is kettős MEMS-mikrofont kapott, amely a kiváló hívásminőség mellett a Tone & Talk okostelefonos alkalmazás gördülékeny használatát is támogatja. (A termékek elérhetősége és tulajdonságai régiónként eltérhetnek.)

 

 

„Az LG új paradigmát teremtett a viselhető audioeszközök piacán azzal, hogy okos funkciókkal egészítette ki sikeres TONE termékcsaládját” — mondta Kim Taegyun, az LG üzletágvezetője. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még több kiváló minőségű viselhető audioeszközt kínáljunk a felhasználóknak világszerte.”

 

Az IFA látogatói augusztus 31. és szeptember 5. között személyesen is megtekinthetik az új TONE termékeket a Messe Berlin 18-as csarnokában. 

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást. 

2024. november 12. 18:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36