Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indítható el a Google Fordító
A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG Electronics (LG) legújabb vezeték nélküli, viselhető audioeszközei, többek között a Google Assistant gombbal felszerelt LG TONE Platinum SE (HBS-1120 modell) valamint a külső hangszóróval ellátott LG TONE Ultra SE (HBS-835S modell).
Az LG TONE Platinum SE az első TONE modell, amely megkapta a Google hangalapú asszisztensét, így képes arra, hogy a Google Fordító használatával valós időben lefordítson bármilyen szöveget. A felhasználóknak nincs szüksége az “OK Google” hangparancsra, hiszen egyetlen gombnyomással aktiválhatják az asszisztenst, azonnal elérve a mesterségesintelligencia-funkciókat. Mindez vitathatatlan előnyt jelent az olyan szolgáltatások használatakor, mint a Google Fordító, hiszen az idegen nyelven történő kommunikáció gyorsabb és természetesebb lehet, ha nem kell folyamatosan hangparanccsal aktiválni a szolgáltatást.
Az LG hangmérnökei egy olyan hibrid terméket fejlesztettek ki, amely egy lengőnyelves és egy dinamikus hangszóróból áll – ezt a kombinációt jellemzően a hivatásos zenészek által használt fülhallgatókban lehet megtalálni. A lengőnyelves egység a kristálytiszta magas hangok megszólaltatásáért, míg a dinamikus hangszóró az erőteljes mélyhangzásért felel. Az LG legújabb fülhallgatói fekete, kék és arany színben érhetők el.
Egy másik új eszközben, az LG TONE Ultra SE-ben a füldugók mellett egy külső mono hangszóró is helyet kapott. Ennek révén a felhasználók úgy telefonálhatnak és hallgathatnak zenét, hogy közben nem zárják ki a környezeti zajokat – mindez akkor jelent nagy előnyt, ha egy adott helyzetben a környezetünkre is figyelnünk kell. Az LG TONE Platinum SE és az LG TONE Ultra SE is kettős MEMS-mikrofont kapott, amely a kiváló hívásminőség mellett a Tone & Talk okostelefonos alkalmazás gördülékeny használatát is támogatja. (A termékek elérhetősége és tulajdonságai régiónként eltérhetnek.)
„Az LG új paradigmát teremtett a viselhető audioeszközök piacán azzal, hogy okos funkciókkal egészítette ki sikeres TONE termékcsaládját” — mondta Kim Taegyun, az LG üzletágvezetője. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy még több kiváló minőségű viselhető audioeszközt kínáljunk a felhasználóknak világszerte.”
Az IFA látogatói augusztus 31. és szeptember 5. között személyesen is megtekinthetik az új TONE termékeket a Messe Berlin 18-as csarnokában.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Jön a GameFly Streaming videójáték-szolgáltatás
- A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG új vezeték nélküli és intelligens XBOOM hangszórói
- Új Styler készülékeket mutat be az LG a 2018-as IFA-n
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Ismét az LG készüléke lett az év OLED tévéje
- Új mesterségesintelligencia-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában az LG
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.