Digitális tanácsadóval újít a Vodafone
A megfelelő karácsonyi ajándék kiválasztása sokak számára okoz nehézséget, a Vodafone ezért legújabb kezdeményezésével idén a bizonytalankodók segítségére siet. Az ünnepi készülődés időszakában a budapesti bevásárlóközpontokban, valamint nyolc vidéki nagyvárosban található márkaüzletében különleges ajándék tanácsadó szolgáltatással igyekszik megkönnyíteni a vásárlók életét.
A személyre szabottság jegyében idén karácsonykor izgalmas újítással állt elő a Vodafone: tizenöt kijelölt üzletében teljes munkaidőben „dolgozó”, karácsonyi ajándékötletekre specializálódott tanácsadót alkalmaz. A Vodafone ajándék tanácsadója, Alíz feladata, hogy személyre szabottan segítsen kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot a betérő ügyfelek számára.
A professzionális munkaerő különlegessége, hogy nem élő személyről van szó, hanem egy kislány nevében kommunikáló virtuális asszisztensről. A kijelölt Vodafone üzletekbe belépve a vásárlók egy interaktív LCD-kijelzőn keresztül léphetnek kapcsolatba Alízzal, a Vodafone reklámjaiból ismerős cserfes kislánnyal, aki nagyjából egy perc konzultációt követően már javaslatot tud tenni egy személyre szabott ajándékra. A program a megajándékozni kívánt személy jellemző tulajdonságai, szokásai alapján javaslatot tesz, milyen ajándéknak örülne leginkább. Az ajándékok közül a legtöbb elérhető a Vodafone üzleteiben, így ha megtetszik az ötlet, akár ott helyben meg is vásárolható. Ezzel az újítással a Vodafone újabb lépést tett afelé, hogy digitális megoldásokkal ügyfelei javát szolgálja.
A Vodafone virtuális karácsonyi tanácsadója illeszkedik a vállalat digitalizációs törekvéseihez, és egyre inkább teret nyernek az üzletekben a hétköznapi életet megkönnyítő digitális megoldások. Miskolci Katalin, a Vodafone Magyarország Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettese elmondta: „Ügyfeleink részéről egyre nagyobb a nyitottság a digitális megoldások felé. Azt tapasztaljuk, hogy az újítások fogadtatásában a praktikus előnyök mellett az élmény is fontos szerepet játszik, ezért igyekszünk szerethető, emberi megoldásokkal kedveskedni ügyfeleinknek. Fontos céljaink közé tartozik, hogy egyre nagyobb mértékben építsünk digitális megoldásokra, és ügyfeleinknek egyre kedvezőbb és innovatívabb szolgáltatásokat kínálhassunk a jövőben. Alíz, az ajándék tanácsadónk ugyan még „gyerekcipőben jár”, bájosan tükrözi ezt a törekvésünket.”
Az ajándék tanácsadó szolgáltatás hét budapesti bevásárlóközpontban (Allee, Westend, Arena Mall, Duna Plaza, Pólus Center, Mammut, KÖKI Terminál), valamint nyolc vidéki nagyvárosban, Debrecenben, Győrben, Kecskeméten, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsett, Székesfehérváron és Szegeden érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország mérnökei segítenek a Mangkhut szupertájfun sújtotta Fülöp-szigeteken
- Innováció a közjó szolgálatában
- Munkába állt VANDA, az első virtuális üzleti asszisztens Magyarországon
- Székesfehérvár az okosvárossá válás küszöbén
- Együttműködik a Sony és a Vodafone
- Az ajándékozás örömével lepi meg ügyfeleit a Vodafone
- November 22-ig még lehet pályázni Vodafone Főállású Angyalnak
- A Vodafone továbbra is a legvonzóbb munkahelyek között
- Az idei tanévben újjászületik a Vodafone Digitális Iskola Programja
- A Vodafone 1+1 ünnepi készülékkedvezménnyel kedveskedik a családoknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.