Érkezik a Fitbit Ionic okosórájának új kiadása
A Fitbit bemutatta egészség- és fitneszokosórájának legújabb exkluzív kiadását, a Fitbit Ionic: adidas edition-t, amely hatékonyan segíti az amatőr és profi sportolókat teljesítményük javításában futásspecifikus edzésekkel.
A Fitbit Ionic: adidas edition a Fitbit Ionic összes hasznos egészség- és fitneszfunkciójával rendelkezik, amit egyedülálló edzői tapasztalattal kialakított adidas Train applikáció egészít ki, amelyet az adidas teljesítmény-szakértőivel együttműködve fejlesztettek ki. Az applikációban hat gyakorlatsort érünk el közvetlenül az óra kijelzőjén, amelyek végzésével alakunkat, erőnket és gyorsaságunkat is egyaránt fejleszthetjük. A Fitbit Ionic: adidas edition kéttónusú, a bőrt lélegezni hagyó pántokkal kapható, valamint az órához egyedi, az adidas által tervezett verseny rajtszám ihlette óraszámlapok is elérhetők.
Az exkluzívan a Fitbit Ionic: adidas edition órához fejlesztett adidas Train applikációban hat, a kijelzőn elérhető futásközpontú edzés található, amellyel bármely edzésprogram kiegészíthető. A programokat összeállító adidas szakértők sok éves tapasztalattal rendelkeznek a mozgásalapú edzés területén, és olyan alapozó gyakorlatokra összpontosítanak, amelyek segítenek a futóknak és atlétáknak teljesítményük fokozásában, céljaik elérésében. Az eszközről vezérelhető applikáció lépésről lépésre vezet végig a gyakorlatokon, és segít azok helyes végrehajtásában. Ezek a gyakorlatok mostantól közvetlenül a Fitbit Ionic: adidas edition óráról elérhetők, bárhol és bármikor végezhetők, így mindenki a saját igényei szerint építheti be edzésébe.
Az edzőprogram az alábbiakat tartalmazza:
- Dynamic Warm Up – bemelegítőgyakorlat (5 perc)
- Power Pace – rugalmasságot, erőt és hatékonyságot javító gyakorlatok (10 perc)
- Metabolic – segít a sebesség növelésében és felpörgeti az anyagcserét (15 perc)
- Run Activation – fejleszti a csípő, a vázizomzat és a váll stabilitását (5 perc)
- Strong Strides – erőfejlesztés a futás során (10 perc)
- Post Run Stretch – a megfelelő regenerálódást segítő gyors és könnyű levezető nyújtás (5 perc)
„Vezető globális hordozható márkánk, az egészség és fitnesz szinonimája olyan sportiparóriással dolgozik együtt, mint az adidas. Együttműködésünk során továbbfejlesztettük az első okosóránkat, és egy olyan exkluzív kiadást hoztunk létre, amely minden sportolónak segítséget és egyedülálló edzésélményt nyújt” – mondta Tim Rosa, a Fitbit marketingvezetője. „Az akár öt nap akkumulátor-üzemidő, vezető GPS technológia, valamint a Fitbit Ionicban megtalálható fejlett egészség- és fitneszfunkciók az adidas szakemberei által kifejlesztett mozgás alapú edzésmódszerekkel kiegészítve az egyik legjobb megoldást kínálják a sportolók céljainak eléréséhez” – tette hozzá a Fitbit képviselője.
Fitbit Ionic: adidas edition egészség- és fitneszóra továbbfejlesztett PurePulse folyamatos pulzusszámkövetéssel, futáskövető Run Detect, Auto-Pause automatikus szüneteltetés és Auto–Lap körszámoló funkciókkal, beépített GPS-szel és akár 5 napos üzemidővel rendelkezik. Az okosóra 50 méterig vízálló, figyeli az egész napi aktivitást és alvást, a becsült VO2 Max funkcióval pedig kiszámítja a kondíció szintjét. Az okosórára feltölthetjük kedvenc zeneszámainkat, de kiválaszthatjuk azokat a Deezer lejátszási listáról is. A Fitbit App Galleryben több, mint 400 alkalmazás, valamint egyedi óraszámlapok érhetőek el.
Fitbit Ionic: adidas edition mától előrendelhető a Fitbit.com weboldalon 349.95 euró áron, valamint március 19-től kapható lesz a kiemelt kiskereskedelmi partnereknél is. Az okosóra egy exkluzív, kétszínű, vízálló és lélegző sportos pánttal, Ink Blue és Ice Gray színekben elérhető. A Fitbit Ionic tartozékok, így például a klasszikus bőrszíj is kompatibilis az új modellel.
Kapcsolódó cikkek
- Egyedülálló fejhallgatók és limitált kiadású E8 fülhallgatók a CES-en
- Mio okosórák és navigációk az újratervezéshez
- Okosórák és okosotthon megoldások akár 50% kedvezménnyel
- A Casio új modelljét a Forma-1-es futamok ihlették
- A magyar fejlesztésű okosóra forradalmasíthatja a szív- és érrendszeri problémák elleni küzdelmet
- Partnerségre lépett a Speedo és a Samsung
- Alcatel újdonságok az IFA-n
- Három új terméket mutat be a Fitbit
- Elgato okoseszközök otthonra
- A nyári bulik kihagyhatatlan kellékei
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.