Exkluzív Google Play Music szolgáltatások a Galaxy S8 okostelefonnal
Globálisan az okostelefon-tulajdonosok 63 százaléka használ napi szinten valamilyen zenei streaming szolgáltatást, míg a magyar felhasználók közül 84 százalék vallotta, hogy látogatott már meg valamilyen online zeneszolgáltató oldalt.
A GWI legújabb kutatásából az is kiderül, hogy az X generáció tagjai közül négyből hárman már streamelik a zenét, és sokkal inkább a hozzáférhetőséget preferálják a számok letöltése és birtoklása helyett. Nekik (is) kedvez a Samsung és a Google Play Music együttműködése, melynek keretében a Galaxy S8 és Galaxy S8+ tulajdonosok számos exkluzív szolgáltatáshoz, többek között 3 hónapos ingyenes próbaidőszakhoz és egyedi tartalomhoz férhetnek hozzá.
A Samsung a Galaxy S8 széria bemutatkozásával párhuzamosan jelentette be, hogy a Google Play Music zene és podcast streaming szolgáltatás, valamint felhő alapú zenetár lesz az alapértelmezett zenelejátszó minden 2017-es Android alapú Samsung okostelefonon és tableten. A Google Play Music személyre szabott zeneélményt kínál a felhasználóknak; a Google kiegészítő szolgáltatásaiból nyert adatok alapján figyelembe veszi az aktuális tartózkodási helyet, a napokat és napszakokat, így segít a felhasználó aktuális hangulatához vagy az alkalomhoz leginkább illő zene megtalálásában.
A Galaxy S8 és Galaxy S8+ készülékek tulajdonosai máris élvezhetik az együttműködés előnyeit: 3 hónapig ingyenesen próbálhatják ki a Google Play Music előfizetést, amellyel több mint 40 millió zeneszámhoz, valamint hangulathoz és alkalomhoz szabott lejátszólisták ezreihez férhetnek hozzá ingyen, reklámok nélkül. A 3 hónapos ingyenes próbaidőszak lejártának közeledtével az alkalmazás e-mailben értesíti a felhasználókat a próbaidőszak végéről, és felajánlja a hozzáférés megvásárlásának lehetőségét, így a szolgáltatás kipróbálása garantáltan nem jár többletköltséggel a zenekedvelők számára.
A Samsung ráadásul segít a vásárlóknak abban is, hogy azokat a zenéket, amelyeket az előző készülékükön tároltak, a Smart Switch szolgáltatás segítségével pillanatok alatt átmásolhassák a Galaxy S8-on futó Google Play Music felhőjébe, így a számok nem foglalnak tárhelyet a felhasználók mobiltelefonján, ugyanakkor bárhonnan, bármikor elérhetőek akár offline is. A Google ennek érdekében 100 000 zeneszám tárolását teszi lehetővé a Galaxy S8 felhasználóinak a Google Cloud Music Storage-ban, amely a duplája az alapértelmezetten megengedett tárhelynek.
A Google emellett elindította a „New Release Radio” szolgáltatást is, amelyhez júniustól kizárólag a Samsung Galaxy S8 és S8+ tulajdonosok férhetnek hozzá. A naponta frissülő rádióállomás a felhasználók zenehallgatási preferenciáit figyelembe véve állít össze és ajánl az újonnan megjelenő zeneszámokból mixelt válogatásokat. A „New Release Radio” a Google Play Music megnyitásával egyetlen érintéssel hozzáadható a Galaxy S8 felhasználók zenetárához, akik ezt követően azonnal élvezhetik az ízlésüknek leginkább megfelelő legfrissebb zenei alkotásokat.
Kapcsolódó cikkek
- Új Juice Pack sorozat Samsung csúcskészülékekhez
- Megérkezett hazánkba a Samsung Galaxy S8 és S8+
- A Samsung is részt vesz a Milánói Dizájn Hét kiállításon
- Már mától online előrendelhető a Samsung Galaxy S8 és S8+ a Telekomnál!
- A Vodafone is bemutatta a Samsung új készülékét
- Megérkezett a Samsung Galaxy S8 és S8+ okostelefon
- A hamarosan Magyarországon is kapható a Galaxy XCover 4 okostelefon
- Még teljesebb 4K-élmény a Samsung új hangprojektorával
- Innovációs díjjal ismerték el a Samsung Smart UX Centerét
- A Samsung új, úttörő alkalmazással védi a felhasználók szemét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.