Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
forrás: Prím Online, 2019. szeptember 19. 22:06
2019. szeptember 20-án (pénteken) éjjel 21:30-tól szeptember 22-én (vasárnap) 18:00-ig előre tervezett rendszerkarbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor. A fejlesztés célja az ügyintézés megkönnyítése, kényelmesebbé tétele. A szolgáltató kéri ügyfeleit, hogy lehetőségük szerint a karbantartási időszakon kívül végezzék el aktuális teendőiket.
A Telenor folyamatosan fejleszti ügyfélkiszolgáló rendszereit, ennek keretében most az online és személyes ügyintézés során használt ügyfélszolgálati szolgáltatások elérhetőségét is érintő munkálatokra kerül sor. Ehhez az az ügyintézés szempontjából kevésbé frekventált időszakot, a péntek esti órákat és hétvégi napokat választotta a szolgáltató, és egyben kéri ügyfeleit, hogy lehetőségeik szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék telenoros teendőiket.
A Telenor üzletei zavartalanul nyitva tartanak, ám az alábbi ügyeket a karbantartás ideje alatt nem lehet intézni sem személyes, sem online ügyintézési csatornán, sem telefonos ügyfélszolgálaton:
· telefonszámla befizetés
· új előfizetői szerződéskötés, áttérés, előfizetői szerződésben foglaltak módosítása (pl. fizetési mód, számlázási cím)
· készülékvásárlás
· SIM kártya csere
· tarifacsomag váltás
· feltöltőkártyás adategyeztetés
· egyenleg lekérdezés
· feltöltőkártyás egyenleg-feltöltés
· Expressz kártya regisztráció
· kiegészítő szolgáltatások megrendelése, lemondása
· adatjegy vásárlás
· MyTelenor applikáció
· online vásárlás, ügyintézés
· egyéb szolgáltatás-manipulációs vagy ügyfélnyilvántartást érintő ügyfélszolgálati tevékenységek (ügyféladat módosítás, átírás)
2019. 09. 21. (szombat) 10:00-tól már elérhető lesz az egyenlegfeltöltés az alternatív csatornákon (kivéve az üzletekben és a telenor.hu-n keresztül).
A rendszerkarbantartás ideje alatt továbbra is folyamatosan elérhetőek a hálózati/hírközlési szolgáltatások, belföldön és roaming esetén egyaránt, tehát zavartalanul lehet telefonálni, SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, elérhető a mobil-parkolás, az autópályamatrica-vásárlás és a szerencsejáték-megrendelés is.
A Telenor a tervezésnél figyelmet fordított a leginkább kritikus ügyfélszolgálati esetek elérhetőségére, így például a panasz vagy hibarögzítés vagy a lopás miatti kártyaletiltás a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a karbantartás időszaka alatt is mindvégig elérhető.
A Telenor ügyfeleinek szíves türelmét és megértését kéri.
További információk, részletek: www.telenor.hu/rendszerfejlesztes
Kapcsolódó cikkek
- 5G frekvencia: három jelentkező került az árverési nyilvántartásba
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Ki, hol roamingol?
- KórházSuli – ahol a tanulásnak és a közösségnek gyógyító ereje van
- Az RTL új szolgáltatása a Telenor online TV platformján érhető el először
- Városnéző túra a Hipernet TúraBOT segítségével
- Összetartó kisközösségeket díjazott a Telenor, a Hello Wood szakmai támogatásával
- A legnagyobb rendezvényeken akár 20-szoros a hálózati forgalom egy átlagos naphoz képest
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Idén is diákújságírókat díjazott a Telenor és a DUE Médiahálózat