Higiéniai innováció a CES-en
Januárban, az első virtuális CES kiállításon az LG Electronics (LG) bemutatja új InstaView Door-in-Door hűtőszekrényeit, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal és formatervezési újításokkal szolgálják a felhasználók kényelmét. A korábbi modelleknél nagyobb üvegpanelt kapott a 2021-es hűtők InstaView Door-in-Door rendszere, a fokozott higiénia érdekében a beépített vízadagolóban az LG UVnano technológiája kapott helyett, a konyhai tevékenységet pedig az InstaView hangfelismerési technológia teszi még komfortosabbá.
A kényelmi funkciói miatt világszerte kedvelt LG InstaView Door-in-Door hűtőszekrényt tovább tökéletesítették 2021-re. Az InstaView Door-in-Door technológia lényege, hogy a hűtő belseje láthatóvá válik, ha kettőt koppintunk a készülék ajtajának átlátszó üvegfelületén, miközben a dupla ajtós megoldás csökkenti a hideglevegő-veszteséget azáltal, hogy nem kell a teljes ajtót kinyitni ahhoz, hogy kivegyük a leggyakrabban használt termékeket — ezek kényelmesen elérhető helyen, a külön nyitható elülső ajtóban kapnak helyet. A 2021-es, stílusos színezettüveg-ajtó tökéletes kiegészítése az elegáns és esztétikus InstaView Door-in-Door hűtőszekrény rozsdamentes acél kialakításának. Ráadásul, mivel a hűtő üvegablaka 23 százalékkal nagyobb, mint a korábbi modelleké, az új modellekben még jobban látható a készülék belsejének tartalma.
Az LG új hűtőszekrényébe beépítették a vállalat UVnano technológiáját is, amely a fény erejét kihasználva könnyedén és hatékonyan tartja higiénikusan a vízadagolót. A vállalat először 2017-ben bemutatott prémium vízadagoló termékeiben az UVnano óránként egyszer működésbe lép, hogy eltávolítsa akár a baktériumok 99,99 százalékát a hűtőszekrény vízadagoló csapjáról. Ha a felhasználók még nagyobb biztonságra vágynak, maguk is aktiválhatják az UVnano funkciót egyetlen gombnyomással.
A 2021-es CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díj nyerteseként az LG InstaView hűtőszekrény a hangfelismerés segítségével teszi a konyhában töltött időt még produktívabbá és kényelmesebbé. A vásárlóknak többé nem kell bajlódniuk a hűtő ajtajának kinyitásával, ha éppen tele van a kezük, hiszen egyetlen hangparanccsal kinyithatják azt. Az LG interaktív hangfelismerő technológiája azt is lehetővé teszi, hogy a hűtőszekrény képernyőjére kérjük le az aznapi programunkat vagy azon ellenőrizzük a jég- és vízadagoló állapotát. Az Amazon Dash Replenishment funkcióval pedig a hűtő képes automatikusan megrendelni olyan fogyóeszközöket, mint például a vízszűrők, ha tulajdonosuk összekapcsolja Amazon-fiókját az LG ThinQ alkalmazással.
Az InstaView termékcsalád minden modellje az LG LINEARCooling és DoorCooling+ rendszereivel érkezik, melyek bizonyítottan képesek sokáig frissen tartani az élelmiszereket. A LINEARCooling minimalizálja a hőmérséklet-ingadozásokat, amely az ételromlás legfőbb okozója. A DoorCooling+ lényege pedig, hogy az ajtó felső részébe helyezett nyílásból érkező erőteljes hideg levegő egyszerre akadályozza meg a meleg levegő beáramlását az ajtó kinyitásakor és hűti a hűtőszekrény teljes belső terét.
Az LG Craft Ice technológiája, amely tavaly debütált a gyártó franciaajtós InstaView hűtőszekrényeiben, 2021-ben a Side-by-Side InstaView hűtőszekrényekbe is megérkezik. Az LG Craft Ice rendszer két hüvelykes átmérőjű, lassan olvadó jéggömbjei remekül mutatnak az italokban, miközben a hagyományos jégkockáknál tovább hidegen tartják őket.
„Meglepetésként ért minket, hogy az LG készülékek ebben a nehéz évben is ilyen népszerűek voltak" — mondta Lyu Jae-cheol, az LG Electronics háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A vásárlók egyre növekvő érdeklődését látva tovább dolgoztunk innovatív megoldásainkon, hogy 2021-ben is izgalmas termékekkel jelentkezhessünk.”
A termékek és egyes funkciók elérhetősége régiónként változhat. Az LG 2021-es InstaView hűtőszekrény-termékcsaládja az LG virtuális kiállítóterében, a január 11-én kezdődő CES 2021 kiállításon tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG és a Magna közös vállalkozást jelentett be
- Mobillal vezérelhető LG vízmelegítő
- UV-fénnyel fertőtlenítő robotot mutatott be az LG
- Rekordmennyiségű díjjal ismerik el az LG termékeit a 2021-es CES-en
- Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.