Informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a Telekomnál
A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án szerdán 18 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető. A 1414-es lakossági és a 1400-ás üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Az ügyfelek legkorszerűbb kiszolgálása érdekében informatikai rendszereinket folyamatosan fejlesztjük, karbantartjuk, a munkálatokat pedig úgy időzítjük, hogy a lehető legkevesebb nehézséget okozza az ügyfeleinknek.
Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása mobil- és otthoni szolgáltatások működését nem érinti, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások: az otthoni (vezetékes) telefon, internet és a TV szolgáltatás is működni fog.
A Mobil Vásárlás alkalmazás (autópálya matrica, parkolás, lottó stb.) és roaming szolgáltatások szintén a megszokott módon működnek, , azonban havi díjas ügyfeleink a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt.
A havidíjas mobil és Domino ügyfeleink a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobil hívószámon SMS-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával bekapcsolhatják belföldről és roaming helyzetben egyaránt (a legnépszerűbb netbővítők SMS kódjait előzetesen, valamint a leállás alatt folyamatosan kommunikáljuk az előfizetők felé online felületünkön).
Domino ügyfeleink figyelmét felhívjuk, hogy amennyiben egyenlegüket online felületeinken szeretnék feltölteni, azt szintén még a leállás előtt tegyék meg, valamint, ha az éves adategyeztetésük határideje ekkor járna le, azt végezzék el időben.
A karbantartás következtében érintett funkciók részletes leírása, valamint a netbővítők SMS kódjai az alábbi linken érhetők el: www.telekom.hu/leallas
A karbantartás előtti napokban, illetve annak ideje alatt a szolgáltató Facebook oldalán folyamatos tájékoztatással segíti ügyfeleit.
Kapcsolódó cikkek
- A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
- Hamarosan indul a Deutsche Telekom által szervezett e-sport bajnokság
- Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
- Így dolgoztak diákok és tanáraik a mesterséges intelligenciával a Telekom Kraft AI Bajnokság döntőjén
- Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek
- Extra készülékkedvezmények Cyber Novemberben a Telekom.hu-n
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Friss kutatás: Tartanak tőle, de használnák az AI-t a kisvállalkozók
- Legendás élmény a Telekom hálózatán
- A digitalizáció soha nem érhet véget
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
ABB: Növekvő rendelésállomány és rekordszintű árrés
„Az ABB jó úton halad, és bízom benne, hogy hosszú távon tovább tudjuk optimalizálni az ABB Way működési modellt. A harmadik negyedévben elért jó eredményeinknek köszönhetően felfelé módosítjuk az egész évre vonatkozó árrés-előrejelzésünket, azonban a vártnál gyengébb gyártásautomatizálási piaci kereslet és a meglévő megrendelések teljesítésének kissé lassuló üteme kedvezőtlen hatással volt az árbevétel növekedésére.” – mondta Morten Wierod, vezérigazgató.
Informatikai rendszerek ütemezett karbantartása a Telekomnál
A Magyar Telekom informatikai rendszereinek ütemezett karbantartása miatt 2024. október 22-én kedden 22 órától várhatóan 2024. október 23-án szerdán 18 óráig a Telekom alkalmazás, a Telekom fiók, a telekom.hu és az Üzleti önkiszolgáló portál nem lesz elérhető. A 1414-es lakossági és a 1400-ás üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.
Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettelnél
2024. október 15-től Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel.
Boxy E-commerce Mood Monitor 2024: ezt gondolják a webshop tulajdonosok a piaci kilátásokról
A Boxy fulfillment szolgáltató felmérést készített a partnerei körében azzal a céllal, hogy képet kapjon az e-kereskedelmi piacon az elmúlt hónapokban kialakult hangulatról. A nem reprezentatív kutatás az online kereskedők általános elégedettségét, a piac legfontosabb aktuális kihívásait, valamint a következő időszak kilátásait vizsgálta. A felmérésből ezek mellett az is kiderül, hogy a partner webshopok hogyan próbálnak alkalmazkodni a dinamikus gazdasági és technológiai változásokhoz.
Milliódolláros üzlet a kiberbűnözés, a vállalatoknak még mindig van hova fejlődniük
A vállalatok mindössze 2%-a vezetett be átfogó kiberrezilienciai intézkedéseket, pedig egy átlagos informatikai incidens ma már több mint 3 millió dolláros kárt okoz. A szervezetek közel négyötöde (77%) arra számít, hogy a következő évben növelni fogja kiberbiztonsági költségvetését, mindenekelőtt azért, mert nincsenek felkészülve a folyamatosan fokozódó kiberfenyegetettségre – derül ki a PwC idei Global Digital Trust Insights felméréséből.