Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
A CES egyik többéves hagyománya idén is folytatódik az LG Electronics (LG) — az OLED kijelzőtechnológiák vezető globális gyártójának — LG OLED Hullám nevű installációjával, amely a vállalat impozáns CES standján várja a látogatókat.
A hajlított OLED kijelzőkből álló installáció drámaian mutatja be az LG OLED technológia által kínált páratlan képminőséget és azt, hogyan tudják felvenni a kijelzők a legkülönbözőbb formákat. A 2020-as CES-en az LG standjának látogatói a stand különlegességét, a Szökőkút című alkotást is megcsodálhatják, amelyben az LG SIGNATURE OLED TV R (65RX) feltekerhető kijelzője játszik főszerepet. A látványos OLED bemutatók jól szemléltetik a cég technológiai vezető szerepét és innovációi jelentőségét.
A hatalmas LG OLED Hullám 200 darab — 128 domború és homorú, valamint 72 sík — 55 colos, tükröződő réteggel borított LG OLED kereskedelmi kijelzőből áll. A hat méter magas és huszonöt méter széles installációt nézve a CES látogatói lélegzetelállító utazást tehetnek a természet csodálatos világába. Az óceánok nyers erejétől az északi sarkvidék egén megszülető sarki fényig, az LG OLED Hullám képek és hangok sokaságával árasztja el az érzékeket, így repítve el a nézőket a Földünkön megtapasztalható legemlékezetesebb természeti csodák világába. Az érdeklődők akár az óceán mélyén is sétát tehetnek a kijelzők között.
A Szökőkút az LG 20 darab feltekerhető OLED tévéjének összehangolt előadásával nyűgözi le a látogatókat. A pengevékony, hajlékony kijelzők tökéletesen szemléltetik a technológia által nyújtott képminőséget, miközben a kép egy látványos, megkoreografált sorban tekeredik fel és le. A feltekerhető LG SIGNATURE OLED TV R a világ egyetlen olyan tévéje, melynek képernyője képes teljesen „eltűnni”, hiszen használaton kívül visszahúzható elegáns alumínium állványába. A futurisztikus kinézetű készülék újraértelmezi berendezési tárgy és környezete viszonyát, és új mérföldkövet jelent a televíziózás történetében.
Az LG OLED installációi immár 2016 óta állandó, kihagyhatatlan résztvevői a legnagyobb nemzetközi eseményeknek. Az első ilyen alkotás a 2016-os CES-en kiállított, boltozatos LG OLED Alagút volt, amely a csillagos éjszakai égboltról vetített képeket, ezzel pedig el is nyerte a Red Dot dizájnverseny Térbeli kommunikáció kategóriájának díját. A következő évben a Jövő érzékei címet viselő nagyszabású fénykreáció nyűgözte le a Milánói Design Hét látogatóit, amellyel az LG — a koreai cégek közül elsőként — megnyerte a kiállítás legjobb installációjának járó díjat. A Jövő érzékei a Red Dot Grand Prix díját is kiérdemelte a Térbeli kommunikáció kategóriában. A tavalyi CES-en leleplezett LG OLED Vízesés hasonló sikereket ért el a 2019-es Red Dot dizájnversenyen.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
- Az LG elsőként tudta felülmúlni a 8K Ultra HD tévészabvány hivatalos definíciójában foglaltakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.