Magyar sporttech megoldás a legjobb média innovációk között
Az egyre népszerűbb magyar digitális megoldást jelölték az OTT (''over-the-top” médiaszolgáltatás) „Legjobb Tech Startup Cég” díjára, több innovatív sporttechnológiai vállalkozással együtt.
A sport és média kiválóságainak ünnepe
Az európai OTT csúcstalálkozó immár a hatodik alkalommal tért vissza Madridba, hogy több mint 1000 sportipari szakembert inspiráljon és kapcsoljon össze. A háromnapos eseményen előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket tartottak a sportközvetítések és az OTT szektor rohamos növekedéséről, új technológiákról és arról, hogy mindezek hogyan alakítják a sport jövőjét. A konferencia célja az volt, hogy globális szintű elismerést adjon olyan innovatív cégeknek, amelyek sikeresen ötvözik a sportot és az üzleti világot.
Az elfogulatlan döntés biztosítása érdekében a SportsPro olyan szakértőkből álló zsűrit állított össze, amely OTT műsorszolgáltatók és olyan szervezetek technológiai vezetőiből, mint például a Turner Sports, a Microsoft, a BT Sport, a European Tour vagy a FIFA. A független testület szakértelme biztosította, hogy a bírálati kritériumok a legszigorúbb szabályoknak is megfeleljenek.
A Seyu az európai sporttech színtér kulcsszereplői közé került a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában
A magyar sporttechnológiai startupot, a Seyu-t a „Legjobb Tech Startup Cég” kategóriában jelölték. A nevezettek között olyan elismert nevek szerepeltek, mint például az YBVR, egy metaverzum streaming platformot építő cég; vagy a Griiip, egy felhőalapú startup, ami a motorsport iparágat változtatja meg gyökeresen, illetve az európai sporttechnológiai szektor több más kiemelt szereplője.
Innováció a digitális szurkolásban
Manapság a szurkolók 99%-a távolról követi a sporteseményeket. A Seyu platformján keresztül szelfiket posztolhatnak bátorító üzenetekkel együtt a stadionok digitális felületeire, melyek lehetnek a stadion körüli LED képernyőkön, óriáskijelzők és élő közvetítések, valamint a képek a közösségi médiában is megjelennek a hivatalos platformokon. A Seyu megoldásának köszönhetően a rajongók emlékezetes meccsnapi élményt kapnak és kapcsolatba léphetnek a sportolókkal és a többi szurkolóval, függetlenül attól, hol vannak a világon.
A Seyu már rengeteg sikeres együttműködést és több száz nemzetközi sporteseményt tudhat maga mögött a fő szolgáltatásával, amely a sporthelyszíneken lévő digitális felületeken fut, de sportközvetítésben is néhány, igencsak illusztris eseményen, bizonyította, hogy kiemelkedő élményt tud adni a szurkolóknak. Nemrég például a Betmotion-nel és a Brazil Kosárlabda bajnokság szervezőivel működtek együtt azért, hogy közelebb hozzák a szurkolókat kedvenc csapataikhoz. Továbbá, a Seyu-t a LaLiga is felkérte már, hogy az El Clásico magyarországi közvetítését is tegyék interaktívabbá a Spíler TV-n keresztül nézők számára a megoldásukkal a Real Madrid és a Barcelona szurkolóinak. A kollaboráció nagy sikert aratott, hiszen több száz lelkes szurkoló tudta megmutatni az országnak és egymásnak, hogy hogyan is buzdítják kedvenceiket. Jesus Pizarro, a LaLiga magyarországi képviselője a mérkőzés után így fogalmazott: „A Seyu segített, hogy sokkal nagyobb szurkolói aktivitást érjünk el az esemény előtt, alatt és után is.”
‘Seyu – Együtt a győzelemért!'
A Seyu egy olyan 100%-ban testreszabható, digitális sporttechnológiai megoldást fejleszt, amely fokozza a rajongók érzelmi bevonását és erősíti a sportmárkák elismertségét azáltal, hogy a szurkolókat közelebb hozza kedvenc csapataikhoz és játékosaikhoz. A Seyu több, mint 400 sporteseményen, 14 országban, 20 különböző sportágban nyújtott meccsnapi élményt több, mint 200 ezer szurkolónak.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.