Sikeres volt a Rejoy fekete pénteki első napja
Érdekes trendekkel szolgálnak a felújított, de alaposan bevizsgált, garanciával megvásárolható okostelefonok piacterének november 16-án reggel elrajtolt, de a hétfő reggel 10 óráig folytatódó Black Friday-kampányának első napi számai: a magyar Rejoy vásárlók az első 24 óra alatt közel 180 millió forint értékben vásároltak. A társaság elmondása alapján ez a tavalyi első napos Rejoy fekete pénteki eredményhez képest hétszeres forgalmat jelent.
Csütörtökön az első óra forgalma volt a legerősebb a Rejoy.hu-n, amely során 40 millió forint értékben adott el a társaság, az oldalról - normál időszakban ilyen mennyiségű készülék 4-5 nap alatt talál gazdára. Az első nap folyamán fekete pénteki akcióban eladott készülékek 93 százaléka volt Apple gyártmányú, és csak 7 százaléka androidos modell. Az akciós iPhone 6 modelleket 7 perc alatt elkapkodták, ami nem is csoda, hiszen 7.990 forintért volt kapható ez a telefon.
Idén jobban fogynak a felújított prémium modellek
A Rejoy.hu tavalyi Black Fridayéhez képest az első akciós napon jóval erősebb volt az olyan prémium felszereltségű készülékek eladása, mint például az iPhone 13 Pro és iPhone 14 Pro. Előbbit a 30 nappal korábbi rejoyos áránál 40 ezer forinttal, utóbbit 37 ezer forinttal lehet olcsóbban beszerezni. Már korábban is népszerű modellnek számított az iPhone 14 Pro, és mivel jelenleg is 20%-kal alacsonyabb áron érhető el a Rejoy-on, mint az árukeresőn fellelhető szolgáltatóknál, ezért lényegében a legkeresettebb termék lett.
A társaság korábbi felmérése szerint az alapmodelleknél jobb fotós-videós funkciókat kínáló modellek a Z generációs ügyfelek körében a legnépszerűbbek, míg a 30-35 évnél idősebb vásárlók a megbízható, jó üzemidejű alapmodelleket részesítik előnyben. Érdekesség, hogy ettől eltérően a Rejoy fekete pénteki akciós ajánlatait az első napon legnagyobb arányban inkább 25-34 és 45-54 éves korosztályba tartozó vásárlók vették igénybe.
E típusokat keresik a legolcsóbb kínálatból
A fekete pénteki kampány első órájában elfogyott a tízezer forint alatti áron kínált, felújított iPhone 6s modellek: ezeket valószínűleg sokan második telefonnak rendelik, amelyet az elsődleges, újabb készülék helyett használnak majd tulajdonosaik a hétvégi bulizáskor.
Darabszám alapján a tavalyi iPhone 14 Pro és a tavalyelőtti iPhone 13 típusok mellett az iPhone 11 és 12 modellek a legnépszerűbbek, érthető okokból: mostanra jelentősen olcsóbbak megjelenéskori áruknál, de teljesítményük, üzemidejük manapság is abszolút megfelelő, és a legfrissebb iOS 17 operációs rendszerre is lehet frissíteni e típusokat.
"A Rejoy idei Black Friday kampányára kilencezer darab akciós termékkel készültünk, ennek a 70 százalékát annyira leáraztuk, hogy az év legalacsonyabb árain kínáljuk. Ez például azt jelenti, hogy a termékek legalább 10%-t a korábbi 30 napos árukhoz képest 40 ezer forinttal olcsóbban lehet megvásárolni. Ezen felül a szokásosnál hosszabb, 24 hónap garanciával tesszük vonzóbbá az ajánlatunkat a felújított termékekkel ismerkedő vásárlóink számára" – kommentálta a Rejoy.hu fekete pénteki kampányának első napját Blaumann Bence, a társaság ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A felújított okostelefonok új piactere fontos mérföldkőhöz érkezett
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- Számos okosóra-modell, okostelefon és fülhallgató a Huawei Black Friday ajánlatai között
- Idén is egyedi Black Fridayt tart a Vatera
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- TV vagy projektor: mit válasszunk a Black Friday-en?
- Tegnapra kérem! Egyre türelmetlenebbek az online vásárlók
- Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
- A Z generáció kedvenc mobiljaival készül a Black Fridayre a Rejoy.hu
- Nagy teljesítményű 5G okostelefon veszélyes területekhez
Mobiltelefon-készülék ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Engedd szabadjára a kreativitásod és találd meg az egyensúlyt a TCL emberközpontú technológiájával
Idén ősszel a TCL tovább dolgozik azon, hogy a művészet, a technológia és a kiegyensúlyozottabb életmód ötvözésével inspirálja a nagyszerűséget. Ez az év remek alkalom arra, hogy megismerjük, miképpen alakítja át a technológia a mindennapos olvasást és írást. A TCL NXTPAPER kijelzőtechnológia papírszerű és tükröződésmentes, melyet úgy terveztek, hogy enyhítse a szemfáradtságot és segítse az egészség fenntartását. Akár kültéren olvasol a napon, akár órákig dolgozol a négy fal között, a NXTPAPER kijelző minimalizálja a kékfény kibocsájtását, ezáltal természetes és kényelmes élményt biztosít bárhol és bármikor.