Továbbra is az Eurosporton lesz látható az amerikai nyílt teniszbajnokság
Továbbra is az Eurosporton láthatjuk az egyik legdrámaibb és legszórakoztatóbb sporteseményt: a csatorna bejelentette, hogy újabb ötéves megállapodást kötött a US Open európai közvetítéséről. (A megállapodás nem vonatkozik az Egyesült Királyságra és Írországra, ahol az Eurosport hagyományosan továbbértékesíti a jogokat.)
A 2022-ig szóló, exkluzív jogokat biztosító partnerséggel az Eurosport megerősíti elkötelezettségét, hogy a legjobb prémium és élő tartalmakat kínálja nézőinek. A megállapodás révén a rajongók az Eurosport csatornákon és az Eurosport Playeren egész évben láthatják a legnagyobbakat – például Rafael Nadalt, Roger Federert és a legújabb női világelsőt, Simona Halepet – versenyezni a négy Grand Slam tornán Melbourne-ben, Párizsban, Wimbledonban és New Yorkban. „Az elmúlt hetekben Babos Tímea, Fucsovics Márton és a Davis Kupa csapatunk is remek eredményeket ért el. Reméljük, ebben az öt évben a US Openen is szurkolhatunk nekik” – mondta Szabó Gábor, a Eurosport magyarországi csapatának vezetője.
A 2017-es US Open férfi nyertese, Rafael Nadal, Flushing Meadow, New York (Image: Getty Images)
Az Eurosport az élő Grand Slam-közvetítések mellé továbbra is a legjobb programokat kínálja, a legelismertebb szakértőkkel. Olyan teniszlegendák véleményét hallhatjuk majd, mint Mats Wilander, Chris Evert, Barbara Schett, John McEnroe vagy a szuperedző, Patrick Mouratoglou. A német Eurosport bejelentette, hogy 2018-ban a helyi közvetítésekben ismét Boris Becker elemzi majd a Grand Slam-tornákat.
„A US Open mindig különleges alkalom – a világ két hétig ünnepli a Grand Slam-év végét. Izgalommal várjuk az amerikai teniszszövetséggel, az USTA-val kötött megállapodásunk 2022-ig szóló kiterjesztését, amellyel megerősítjük pozíciónkat – az európai rajongók nálunk láthatják a Grand Slam tornák összes izgalmas pillanatát. Továbbra is arra koncentrálunk, hogy prémium, ’kötelező’ tartalmat kínáljunk, helyi szinten is érdekes nézőpontból és véleményekkel” – mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport).
„Az Eurosport értékes partnerünk, aki jelentős befektetésekkel és magas minőségű tartalmakkal járult hozzá a US Open közönségének növekedéséhez – mondta Lew Sherr (USTA, Chief Revenue Officer). – Nagy örömmel hosszabbítottuk meg újabb öt évre megállapodásunkat.”
A US Open mellett az Eurosport az ausztrál nyílt teniszbajnokság és a Roland Garros közvetítési jogaival 50, a wimbledoni teniszbajnokság közvetítési jogaival pedig 34 európai országban és területen rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.