Újrahasznosítható csomagolást kapnak a Samsung Lifestyle televíziók
A Samsung ökológiai lábnyomának további csökkentése érdekében mostantól Lifestyle TV sorozatának minden tagját újrahasznosítható kartonból készült csomagolással látja el.
A vállalat új, környezetbarát hullámkartonból készülő öko-csomagolását alkalmazzák a The Serif, The Frame és a The Sero készülékek esetében, így a felhasználók számára még egyszerűbbé válik az újrahasznosítás, ráadásul a kartondobozok alternatív felhasználására is kreatív lehetőségek nyílnak.
A dobozok minden oldalára pont-mátrix kerül, így a felhasználók könnyedén szétszedhetik a csomagolást, amelyet így más célokra, például kisebb asztalként, vagy kisállat pihenőként is összeállíthatnak.
A csomagolás tartalmaz egy útmutatót is, amely alapján a felhasználók akár lakberendezési tárgyakat készíthetnek a dobozból. A kézikönyv a csomagoláson található QR kód segítségével érhető el.
A The Serif készülékek a nappali központi elemeként funkcionálhatnak, amelyek köré a felhasználók gyakran állítanak polcokat és más bútorokat. A tévé kartoncsomagolásából készíthetnek akár újságtartót vagy kisebb polcokat is, amelyeken otthoni kiegészítőket és a távirányítót is tarthatják, így téve teljessé a szoba berendezését.
A Samsung a CES 2020 kiállítás Innovációs Díját is elnyerte a környezetbarát csomagolás koncepciójával a hatékony anyaghasználatért.
Az új csomagolási megoldások bemutatására a Samsung április 6-tól a brit Dezeen életmódmagazinnal közösen indít tervezői pályázatot világszerte. A két vállalat a csomagolásból elkészíthető legegyedibb és legpraktikusabb terveket díjazza, a legjobbak pedig bekerülnek a hivatalos kézikönyvekbe is.
„A felhasználók jobban kötődnek azokhoz a márkákhoz, amelyek hozzájuk hasonló értékekkel és szemlélettel rendelkeznek. A környezetbarát csomagolással egy olyan élményt szeretnénk nyújtani a felhasználóknak, amely az önkifejezésen keresztül pozitív hatással van a környezetükre is” – mondta el Kangwook Chun, a Samsung vizuális kijelzőkért felelős üzletágának alelnöke és termékstratégiai csapatának vezetője.
A dizájnpályázatról további információ a Dezeen weboldalán és a Samsung TV Instagram oldalán érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Indul az első magyar 3D csatorna
- Európába érkezik a Samsung 2020 QLED 8K TV sorozata
- A Samsung új készülékei az otthoni moziélmények és a csatlakoztatott életmód új korszakát hozzák el
- Fenntartható anyagok használata mellett döntött a Samsung
- Már hazánkban is kapható a Samsung 8K-s tévéje
- Élethű képi és hangi élmény
- Samsung THE FRAME 2018: galéria a nappaliban
- Együttműködik a Samsung Electronics és a Szépművészeti Múzeum
- A Samsung az életminőséget, a munka és a játék élményét javító innovációkat mutatott be a 2017-es CES-en
- Már Tizen platformra is elérhető az ITT/OTT TV
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A HONOR Magic V3 és V2 a tökéletes randipartnerek
Akár a hideg hónapokra keresünk társat, akár készülünk a tavaszi randilendületre, a HONOR Magic V3 és a most akciós HONOR Magic V2 egyaránt hű társak lesznek akár a románc előre lendítésében is. Egy jól összerakott Tinder vagy egyéb profil kulcsfontosságú, és ebben remek partner a két készülék.
Országos CNC-programozói versenyen lett bronzérmes a Széchenyi-egyetem csapata
Először indult az országos Bánki-HAAS CNC-programozói versenyen a győri Széchenyi István Egyetem csapata, amelynek tagjai végül nagy versenyben bronzérmet szereztek. A gépészmérnök-hallgatókból álló SZECAM elnevezésű gárda a jövőben akár nemzetközi megmérettetéseken is képviselné az intézményt.
A kecskeméti Mercedes-Benz Gyár a legvonzóbb munkahely 2024-ben
Mind az autóipari gyártó, mind az összesített kategóriában a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár nyerte el a PwC 2024 Legvonzóbb Munkahelye Díjat.
Két új ZTE mobil érkezett a magyar piacra
A ZTE két, 2024-ben debütáló modellje, a nubia Flip 5G és a nubia Music nemrég megérkezett a magyar piacra is. A ZTE első összehajtható okostelefonja, a nubia Flip 5G, és a zenére hangsúlyt fektető nubia Music már elérhető a magyar vásárlók számára.
A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.