Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára.
Az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrényei tökéletes egyensúlyt képviselnek forma és funkció között. A készülékek elegáns megjelenése és praktikus funkciói a világ legrangosabb formatervezési versenyein — Red Dot Design Awards, iF Design Awards — érdemeltek díjat.
Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség.*
Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.
Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeibe a vásárlók számára valóban hasznos, hozzáadott értéket képviselő funkciók kerüljenek - éppen ezért jöhetett létre számos olyan technológiai megoldás, amely hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi a konyhai feladatokat.
_______________
* Az Intertek tesztje alapján (SX5534WB, GR-S632GLRC, és LFX31945ST/02modellek), az LG saját tesztelési módszerével összhangban. A tesztek a levegő cserélődésének százalékos rátáját vizsgálták a hűtőszekrények Door-in-Door ajtajának és normál ajtajának 10 másodperces kinyitását összehasonlítva. Az eredmények modelltípustól és az ajtónyitás időtartamától függően változhatnak.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkeztek Magyarországra az LG új XBOOM Go PL hordozható, vezeték nélküli hangszórói
- Már Magyarországon is előrendelhető az LG VELVET okostelefon
- Az LG is elnyerte az General Motors innovációs díját
- Megnyílt a világ első LG LED képernyőtechnológiával felszerelt moziterme
- Már megvásárolható az LG új 8K OLED televíziója
- Licencszerződést kötött az LG és a Miele
- A járvány miatt lehet magasabb a villanyszámla
- Az elosztott főkönyvi technológia elterjedését segíti az LG
- Gamingben is újat hoz az LG 2020-as OLED CX tévéje
- Magyarországon is kapható az LG 2020-as K okostelefon-szériája
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot
A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.
Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz
Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.
Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai
A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.
360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói
A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna.
A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense
A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.