Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 9. 10:10

Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a termékekből. Az LG nagykapacitású hűtőszekrényei immár közel 150 országban, hat kontinensen kaphatók, naponta pedig átlagosan több mint 700 darab talál gazdára.

Az LG prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrényei tökéletes egyensúlyt képviselnek forma és funkció között. A készülékek elegáns megjelenése és praktikus funkciói a világ legrangosabb formatervezési versenyein — Red Dot Design Awards, iF Design Awards — érdemeltek díjat.

 

 

 

Az LG InstaView név a hűtőszekrénycsalád üvegpaneljére utal, amely két gyors kopogásra átlátszó ablakká változik. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználók az ajtó kinyitása, azaz a hideg levegő kiengedése nélkül megnézzék, mi van a hűtő belsejében. Az InstaView megoldáson felül a Door-in-Door, azaz “ajtó az ajtóban” kialakítás könnyű hozzáférést biztosít kedvenc italainkhoz és ételeinkhez. Mivel az ajtóban tartott termékek eléréséhez csak egy kisebb ajtót kell kinyitnunk, akár 41 százalékkal csökkenhet az ajtó kinyitásakor jelentkező hideglevegő-veszteség.*

 

Az InstaView megoldás iránti növekvő igényeket látva az LG hűtőszekrény-portfóliójának több modelljébe, többek között a négyajtós és Side-by-Side készülékekbe is beépítette ezt a nem csupán kényelmi funkciót. A népszerű InstaView technológia ráadásul már olyan egyéb LG eszközökben is megtalálható, mint az LG SIGNATURE borhűtő vagy a ThinQ háztartásigép-portfólió.

 

 

 

Az LG folyamatosan azon dolgozik, hogy termékeibe a vásárlók számára valóban hasznos, hozzáadott értéket képviselő funkciók kerüljenek - éppen ezért jöhetett létre számos olyan technológiai megoldás, amely hatékonyabbá és kényelmesebbé teszi a konyhai feladatokat. 

 

_______________ 

* Az Intertek tesztje alapján (SX5534WB, GR-S632GLRC, és LFX31945ST/02modellek), az LG saját tesztelési módszerével összhangban. A tesztek a levegő cserélődésének százalékos rátáját vizsgálták a hűtőszekrények Door-in-Door ajtajának és normál ajtajának 10 másodperces kinyitását összehasonlítva. Az eredmények modelltípustól és az ajtónyitás időtartamától függően változhatnak.

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mini projektor, óriási élmény – Fedezd fel a ViewSonic M1 Maxot

A vizuális megoldások terén vezető ViewSonic Corporation új taggal bővítette díjnyertes M1 sorozatát: megérkezett az M1 Max intelligens LED-projektor. A modell a 360 fokban elfordítható, 3 az 1-ben állványának köszönhetően nyerte el az iF Design díjat, és kifejezetten azoknak készült, akik gyakran úton vannak, de nem szeretnének lemondani a kiváló szórakozás élményéről.

2025. április 17. 09:57

Nyári újdonságok a G-Shocktól: Stílusos karórák aktív életmódhoz

Magyarországon a strandszezon többnyire az időjárás alakulásától függ, de a legtöbbször május első hétvégéjén indul – ekkor már kellemes hőmérséklet és bőséges napsütés teremt ideális körülményeket a strandoláshoz. A G-Shock idén is friss modellekkel köszönti a nyári hangulatot, hogy a stílus és funkcionalitás tökéletesen találkozzon a fürdőruha-szezonban.

2025. április 16. 14:30

Utazásra szabva: A Sandberg repülőgépen is használható akkumulátorai

A mobilos és számítástechnikai kiegészítőiről ismert dán márka, a Sandberg, két új, repülőgépen is szállítható powerbankkel bővítette kínálatát. Az egyik egy nagy kapacitású modell, kifejezetten laptopok töltésére, míg a másik egy kompakt, zsebben is elférő megoldás a telefonokhoz.

2025. április 16. 12:56

360°-os élmény: A Sony újgenerációs bulihangszórói

A Sony újabb tagokkal bővítette ULT POWER SOUND termékcsaládját, melyeket úgy terveztek, hogy a zenehallgatás élménye olyan legyen, mintha az ember a koncert első sorában állna. 

2025. április 11. 13:02

A világ leggyorsabban növekvő soundbar márkája a Hisense

A Futuresource Consulting jelentése alapján a Hisense soundbarok 2019 és 2024 között a világ leggyorsabban fejlődő soundbar márkájává váltak az eladott termékek száma szerint. Ez az elismerés megerősíti a márka sikeres stratégiáját, amely egyszerre célozza meg a széles közönséget és a prémium szegmenst a szórakoztatóelektronikai piacon.

2025. április 4. 20:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12