VR-váró az Országos Sportegészségügyi Intézetben
Az OTP Egészségpénztár új stratégiájának középpontjába az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozása és az egyéni befizetések ösztönzése került. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos Sportegészségügyi intézetben.
Az OTP Egészségpénztár és további kutatások adatai is rámutattak, hogy a magánegészségügyi költések egyik legfontosabb motivációja az, hogy nem szeretünk várakozni. A legtöbb embert zavarja, hogy sok időt kell eltöltenie az egészségügyi intézmények váróiban. Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra.
A kampány legújabb lépéseként az OTP Egészségpénztár egy VR-várót is berendezett az Országos Sportegészségügyi Intézetben, amely az utazási élmény vizuális megélésén keresztül emeli ki az üzenetüket.
Film a VR-váróról:
Kapcsolódó cikkek
- Lépj be a HuMachine világába
- A SES Video bemutatja: virtuális valóság és a legújabb Ultra HD technológia az IBC-n
- Az Alleeban mutatja be ügyfeleinek a virtuális valóságot a Telekom
- Játék, amely segíti a demenciakutatást
- Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését
- Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
- A HP új portfóliója forradalmasítja a VR piacot
- Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás
- AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!
- Videojátékos esemény a Telekom Hajón
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Két új ZTE mobil érkezett a magyar piacra
A ZTE két, 2024-ben debütáló modellje, a nubia Flip 5G és a nubia Music nemrég megérkezett a magyar piacra is. A ZTE első összehajtható okostelefonja, a nubia Flip 5G, és a zenére hangsúlyt fektető nubia Music már elérhető a magyar vásárlók számára.
A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.
A jövő programozói versenyeztek
A régió legjobb egyetemista és középiskolás programozói mérték össze tudásukat a Debreceni Egyetem Informatikai Karán rendezett Regionális Programozói Csapatversenyen. A résztvevők számot adhattak arról, rendelkeznek-e naprakész informatikai tudással és hogyan tudnak csapatban dolgozni.
Az AI használata a munkavállalók 22%-át érinti a magyar ingatlanpiacon
A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet kap az ingatlan- és építőiparban, de vajon hogyan áll Közép-Európa ezen a téren? Egy friss kutatás szerint a magyar ingatlanpiacon dolgozók mindössze 22%-a használ mesterséges intelligenciát, 23%-uk napi szinten, 46%-uk pedig heti rendszerességgel, de mégis érzékelhető a változás: az ingatlan- és építőiparban dolgozók 60%-a mindhárom piacon kifejezte, hogy szívesen elsajátítaná az új technológia alkalmazását.
Örökíts meg minden téli pillanatot a LAMAX új akciókameráival
Három új akciókamerával frissítette kínálatát a LAMAX. Kompakt és strapabíró kialakításuk és mellékelt kiegészítők révén az új akciókamerák minden terepen megállják helyüket. A kamerák a csomagolásban megtalálható vízálló tokkal a havas és vizes kalandok közben is jól teljesítenek, a tokokkal akár 40 méteres mélységig merülhetünk velük. Ugyanakkor a LAMAX W9.2 és a LAMAX 10.2 modellek esetén a kameraváz is vízálló, így tok nélkül 12 méteres mélységig is bírják a víz alatt.