=kánaán kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =kánaán
Mikor jő el a Kánaán?
A Webmarketing.hu munkatársai interjúkba kezdtek, kikérték néhány szakember véleményét az internetről, Magyarországról és e kettő közös jövőjéről. A válaszokból a legérdekesebbeket a Webmarketing.hu vezetője, Druzsbaczky Ildikó szerkesztésében adjuk közre. A Webmarketing.hu első három beszélgetőpartnere Nyírő András (neve összekapcsolódott a magyar internettel: többek között az Internetto és az Index online lap alapítója, főszerkesztője volt, jelenleg a Westel Press tartalomigazgatója), Virányi Péter (a BM Szociológiai Karán többek között internetes újságírók képzésében vesz részt, az Internetto indulásánál Nyírő Andrással együtt dolgozott az egyetemen, a Realsystem Kiadó igazgatója) és Vértes János (a Prím Kiadó vezetője, az Internet Kalauz főszerkesztője) volt, az alábbiakban az ő válaszaikból adunk közre egy csokorra valót. Az interjúk teljes terjedelmükben a www.webmarketing.hu oldalon olvashatók. Sorozatunkat a jövő hónapban mások véleményének közreadásával folytatjuk.
Mikor jő el a Kánaán?
A webmarketing.hu munkatársai interjúkba kezdtek, kikérték néhány szakember véleményét az internetről, Magyarországról és e kettő közös jövőjéről. A válaszokból a legérdekesebbeket a Webmarketing.hu vezetője, Druzsbaczky Ildikó szerkesztésében adjuk közre. A sorozatot a múlt hónapban kezdtük (Nyírő András, Virányi Péter és Vértes János véleményét ismerhettük meg), ebben a hónapban egészen különböző státusú szakemberek nyilatkoznak: Reisz Attila (korábban a Microsoft Magyarország, illetve az Index igazgatója, ma a MIMOX informatikai személyzeti tanácsadó cégnél dolgozik), dr. Szepesi Orsolya és dr. Magyar Csaba ügyvéd (internetes jogi szakértő, a Jogászok Első [Országos] Számítástechnikai és Informatikai Egyesületének vezetőségi tagja) és Balogh Kornél 16 éves gimnazista (Berzsenyi Dániel Gimnázium). Az interjúk teljes terjedelmükben a www.webmarketing.hu internetes oldalain olvashatók.
Mikor jő el a Kánaán?
Az elmúlt két hónapban már közöltünk három-három válaszsorozatot a Webmarketing.hu jövőt firtató kérdéseire, s most ezt folytatjuk. Szeptember-október fordulóján három különböző oldalról vizsgálta a Webmarketing.hu a jövő kérdését: e-mailben kérdezték meg Tonk Emilt (a Studium 2000 ügyvezetője, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke) és Dorogi Pétert (az E-ware Kft. tulajdonos-ügyvezetője, a Batkajáték ötletgazdája és megvalósítója), valamint élőben beszélgettek Gerényi Gáborral (az Index.hu tartalomigazgatója, korábban az Internetto és az ABCD egyik készítője). Az interjúk teljes terjedelmükben a www.webmarketing.hu internetes oldalain olvashatók.
Cikkgyűjtő
További híreink
Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report
Elérte az 55%-ot az 5G globális lefedettsége, de Európa lemaradásban van a legfejlettebb mobilhálózatok kiépítésében – derül ki az Ericsson Mobility Report 2024 novemberi kiadásából. A jelentésben két esettanulmány mutatja be, hogyan kezdik kiaknázni az úttörő mobilszolgáltatók az 5G hálózatok „felszeletelésében” rejlő lehetőségeket arra, hogy a tömegrendezvényeken vagy épp a tűzoltók számára mindig gyors és megbízható mobilkapcsolat álljon rendelkezésre. A svéd technológiai vállalat szakértői vizsgálták azt is, hogyan hathat az AI-forradalom a mobil adatforgalom lankadó növekedésére.
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.