ABB PixelPaint kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: ABB PixelPaint

Az ABB Robotics bemutatja a világ első, robotfestésű, műalkotásnak minősülő “art car” autóját

Az ABB Robotics a nyolcéves indiai csodagyerekkel, Advait Kolarkarral és a dubai székhelyű Illusorr digitális tervezői kollektívával együttműködve létrehozta a világ első robotfestésű “art car” autóját. Az ABB díjnyertes PixelPaint technológiája emberi beavatkozás nélkül, tökéletesen rekonstruálta Advait kavargó, monokróm dizájnját, valamint az Illusorr háromszínű geometriai mintáit.

2022. május 16. 14:59

Az ABB PixelPaint megoldását a rangos IERA innovációs és vállalkozói díjjal jutalmazták

Idén az ABB autóipari PixelPaint festőrobot technológiája – mely kiküszöböli a festék nem kívánt felületre történő szóródását – nyerte el az Innovation and Entrepreneurship in Robotics & Automation (IERA) szervezetnek az innovatív robotok és automatizálási technológiák kereskedelmi felhasználásában elért kiemelkedő teljesítményének díját, azaz az Award for Outstanding Achievements in Commercializing Innovative Robot and Automation Technology elismerést.

2021. június 11. 13:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37