AMC Networks International kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: AMC Networks International
Megállapodott a Vodafone és az AMCNI
Fontos hazai és nemzetközi sportmérkőzéseket és a legkedveltebb ismeretterjesztő és szórakoztató csatornák tartalmait élvezhetik továbbra is zavartalanul a Vodafone Magyarország televíziós előfizetői, mert az AMC Networks International ("AMCNI ") népszerű hazai csatornái a Sport1, Sport2, AMC, Spektrum, Spektrum Home, TV Paprika, Minimax, JimJam, FilmCafe, FilmMania megmarad a szolgáltató televíziós előfizetői kínálatában. A két cég megállapodott a terjesztési szolgáltatás hosszútávú folytatásáról.
Tovább bővíti on-demand együttműködését az AMC és a Direct One
Négy országot (Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia) átfogó nemzetközi megállapodásnak köszönhetően tovább erősíti stratégiai partnerségét az AMC Networks International és a Direct One. A szolgáltató előfizetői mostantól a TV társaság még több csatornájának műsorát élvezhetik a lineáris adásfolyam mellett on-demand formában is. A Direct One kínálatában az ünnepi időszaktól kezdődően a nézők már nem csak az AMC, a JimJam és a Minimax, hanem a Spektrum és a TV Paprika válogatott tartalmaihoz is bármikor hozzáférhetnek.
A Sport TV podcastjai a Betone Networknél
Sport tematikájú podcast műsorokkal gyarapodott a Betone Network portfóliója. Az idén indult cég felel a jövőben a Sport TV Lesen vagyunk, Kézi vezérlés, Extra Inning és Karanténcast műsorainak értékesítéséért. Ezekkel immár huszonhat podcast található meg a Betone Network hálózatában.
Cikkgyűjtő
További híreink
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.