CeBIT 2014 kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: CeBIT 2014

CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig

Datability, azaz a digitális biztonság a kulcsszava a világ egyik legnagyobb számítástechnikai és távközlési szakvásárának, az idei CeBIT-nek.

2014. március 10. 16:08

Tizennégy magyar cég a hannoveri CeBIT-en

Tizennégy magyar cég mutatkozik be Hannoverben a hétfőn megnyíló CeBIT információtechnológiai kiállításon a Nemzeti Külgazdasági Hivatal segítségével (HITA) - közölte a HITA.  A CeBIT a világ egyik legnagyobb nemzetközi informatikai szakvására, Európában pedig a legnagyobb, amelyen tavaly több mint 4 ezer kiállító és 285 ezer szakmai látogató vett részt a világ 120 országából.

2014. március 10. 15:03

A digitális biztonság lesz az idei CeBIT fő témája

A nagy adatmennyiségek felelősségteljes kezelése, az adatbiztonság és a kiberkémkedés, valamint mindezek politikai vonatkozásai jegyében, "Datability" mottóval rendezik meg a jövő héten, március 10. és 14. között Hannoverben az idei CeBIT számítástechnikai szakmai seregszemlét.

2014. március 9. 08:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37