ClientFirst Consulting kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: ClientFirst Consulting
![](/download/viewattach/156762/1/40/1893869-1789603135.jpg)
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.
![](/download/viewattach/152117/1/40/1765566-261664562.jpg)
A gazdasági visszaesés idején is növekedhetnek azok a cégek, akik kiváló kiszolgálást nyújtanak
A tavalyi évben is megmérettetettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik immáron 14. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programon. A 2022-ben legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén először az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján.
![](/download/viewattach/149361/1/40/1689423-323709547.jpg)
Magyarország a világelsők között van a vásárlók kiszolgálásában
Kapcsolt értékesítés tekintetében az élmezőnybe tartoznak a magyar eladók – derült ki a Smiling Report idei felméréséből, melyben 30 ország több mint 700 ezer jelentését dolgozták fel.
![](/download/viewattach/147791/1/40/1645882-267443774.jpg)
Igényesebbek lettek a magyar vevők
A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt.
![](/download/viewattach/143087/1/40/1523513-877351638.jpg)
A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek
A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről.
![](/download/viewattach/129695/1/40/1219319-1116061009.jpg)
Egyre igényesebbek a magyar fogyasztók
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kiosztotta az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjakat.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.