Employer Branding Award kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Employer Branding Award
Neves elismerésben részesült a Vodafone
Ezüst fokozatú minősítést kapott a Magyar PR Szövetség Employer Branding Award versenyén a Vodafone Magyarország. A szolgáltató Tech Comms Employer Branding kampányával nevezett, amelyet a Vodafone márka technológiai arcának kihangsúlyozása hívott életre. A vállalat célja egyrészt, hogy bemutassa a technológiai szektor szakemberei számára a Vodafone-nál elérhető karrierlehetőségeket, munkaköröket és pozíciókat, másrészt, hogy növelje a technológia területen dolgozó közel 600 kolléga elköteleződését. A kampány rendkívül látványos eredménnyel zárult: a kampány ideje alatt és azt követően 36%-kal nőtt a Vodafone Magyarország technológiai területére jelentkezők száma.
A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
Kategóriák feletti fődíjat és két arany minősítést is kiérdemelt nagyvállalati kategóriában a Magyar Telekom a legerősebb munkáltatói márkák versenyén, az Employer Branding Award-on. A Magyar Public Relations Szövetség által alapított díjjal a hazai piac példamutató munkáltatóinak teljesítményét ismerik el.
Felmérés a munkáltatói márkaépítési gyakorlatról
A hiánypótló felmérést az Employer Branding Award megbízásából a Brand Excellence kutatói készítették. A kérdések összeállításában a Bindermann I The Employer Branding Company munkatársai működtek közre. A kezdeményezők 2017 decemberében a hazai vállalatok Employer Branding helyzetét, munkáltatói márkaépítési gyakorlatát vizsgálták.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.