Fujitsu SELECT kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Fujitsu SELECT

A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.

Nagy teljesítményű online eszközt vezetett be a Fujitsu
Az új online eszköz bevezetésével a Fujitsu partnerei mostantól észszerűbben és gyorsabban tudnak részletes becsléseket és testre szabott konfigurációkat készíteni ügyfeleiknek. A Fujitsu WebArchitect bármilyen internetre csatlakozó eszközről könnyen elérhető, és gombnyomásnyi közelségbe hozza a partnerek számára a legújabb konfigurációs, termék- és árinformációkat.

Első helyen a Fujitsu a Canalys szállítói rangsorában
A Fujitsu a legerősebb szállító a visztonteladói értékesítés terén a Canalys Candefero EMEA-régióbeli szállítói rangsorában. A Canalys benchmarkja a viszonteladó partnerek visszajelzései alapján értékeli a legnagyobb IT-szállítók EMEA-régióbeli teljesítményét. A Fujitsu a 10 vizsgált kategória szinte mindegyikében az első helyen végzett.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját
Az ESET, a világ egyik vezető kiberbiztonsági vállalata elnyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját az ESET HOME Security Essential megoldásával. Ez a rangos elismerés az ESET HOME Security Essential for Windows kiemelkedő teljesítményét és megbízhatóságát díjazza, amely hatékony védelmet nyújt a felhasználóknak a kiberfenyegetések széles skálájával szemben.
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.