Human Centric Experience Design kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Human Centric Experience Design
A Fujitsu „Gateway” ügyfélközpontja gyorsítja a digitális átalakulás terjedését
A Fujitsu közzétette terveit a digitális átalakulás terjedését gyorsító korszerű ügyfélközpontja kialakításáról az indiai Punéban. A „Fujitsu Gateway” nevet viselő központ fontos kapcsolattartási pontként szolgál a Fujitsu tökéletesen integrált modellre épülő, globális szolgáltatási képességeinek meggyőző bemutatására.
Bizalomra épülő jövő építése a technológia erejével
A 2019-es Fujitsu Fórumon a Fujitsu bemutatja, hogyan lehet új, bizalomra épülő jövőt építeni a szervezetek és a társadalom számára a technológia erejével. A vállalat 2019. november 6-án és 7-én, Münchenben megrendezendő kiemelt ügyfélrendezvényére több mint 10 ezer látogatót várnak.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.