LG Mobile kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: LG Mobile

Az LG elindítja a felfedezésre összpontosító kezdeményezését

Az LG Electronics (LG) egy videómeghívóval indítja el az ún. Explorer Projectet, a 30 másodperces rövidfilmben ebbe az új okostelefon-modellcsaládba tartozó első készülékre is utalást tesznek majd. Az Explorer Project egy új kezdeményezés és egy új kategória egyben, amelybe olyan készülékek tartoznak majd, amelyek különleges és eddig példa nélküli használhatósági élményt nyújtanak. Az Explorer Project mindemellett egy olyan új stratégiát is jelent, amely az iparág eddig felfedezetlen területeit hivatott kezelni. Az Explorer Project részleteit hivatalosan szeptember 14-én, az amerikai keleti parti idő szerint délelőtt 10 órakor (közép-európai idő szerint 16 órakor) jelentik be az LG Mobile YouTube-csatornáján és Facebook-oldalán.

2020. szeptember 6. 12:05

„Tökéletes vagy nekem!” kampányt indít az LG

Az LG Electronics az augusztus 7-i termékbejelentésének felvezetéseként egy online kampányt indított el, melynek keretében a felhasználók üzeneteket küldhetnek szeretteiknek a „Tökéletes vagy nekem” mottó jegyében. A kampány célja az, hogy az LG vásárlói lássák, milyen fontos szerepet játszanak a vállalat fejlesztéseinek ösztönzésében.

Kulcsszavak: LG G2 LG Mobile kampány LG
2013. július 15. 15:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell. 

2024. május 22. 14:37