Magyar Honvédség kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Magyar Honvédség
Újra katonai logisztikai bemutatónapot szerveztek
Pályaorientációs katonai logisztikai bemutatónapot tartott a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) a Magyar Honvédség Tartalékképző és Támogató Parancsnoksággal együttműködve május 10-én Budapesten, a Magyar Honvédség Anyagellátó Raktárbázis Újszász utcai objektumában.
Ma van a Logisztika Napja
A Logisztika Napja idén április 21-re, azaz a mai napra esik. Az esemény Németországban már 15 éves hagyománnyal rendelkezik, hazánk pedig 10 éve csatlakozott először a kezdeményezéshez. A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) a különleges alkalomra többféle rendezvénnyel, köztük az Edutus Egyetemmel és a Magyar Honvédséggel közösen szervezett programmal is készült, továbbá a Logisztika Napja rendezvénysorozat keretében csatlakozik a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal által kezdeményezett, nyílt tudományról szóló állásfoglaláshoz.
Kijelölték a Magyar Honvédség tíz évre szóló informatikai stratégiáját
Az utasítás kijelöli egyebek mellett a híradó-informatikai szolgáltatások fejlődési irányát, valamint a jövőképet.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.