Microsoft HoloLens kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Microsoft HoloLens
Kiterjesztett valóság teszi hatékonyabbá és biztonságosabbá a gyógyszerek csomagolását
A GEFCO, a komplex ellátási lánc megoldások globális vezetője az ArtiShock-kal partnerségben egy innovatív kiterjesztett valóság (augmented reality, AR) applikációt fejlesztett ki, amelynek segítségével fokozható az ellátási lánc termelékenysége. A „GEFCO Enterprise AR”-nek nevezett új megoldást a GEFCO a minőség-ellenőrzés javítására és a hideg lánc csomagolási folyamat esetében a teljesítmény növelése érdekében fogja alkalmazni, mivel itt a pontosság és hatékonyság a legfontosabb tényezők.
Az MWC-n debütál a HoloLens 2
2019. február 24-én tartott sajtótájékoztatót a Microsoft Barcelonában, megelőlegezve az MWC-n bemutatandó technológiai innovációkat.
Hazánkban is elérhető a Microsoft kiterjesztett valóságos szemüvege
Magyarországon is elérhetővé válik a világ első hordozható, holografikus, Windows 10 alapú számítógépe, a Microsoft HoloLens – jelentette be a vállalat a londoni Future Decoded eseményen.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.