Mozaik Kiadó kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Mozaik Kiadó
Ingyenes szoftverrel segíti a digitális oktatást a Vodafone Alapítvány és a Mozaik Kiadó
A Vodafone és a Mozaik Kiadó március óta azon dolgozik, hogy támogassa a diákokat és pedagógusokat a digitális oktatásra való átállásban. A két cég most újabb segítő intézkedést jelentett be: a tanév végéig ingyenes mozaBook hozzáférést és 5 szabadon választható digitális könyvet biztosít a Vodafone Digitális Iskola Programjában résztvevő mintegy 45 kistérségi iskola, összesen 1400 pedagógusa számára. Ezáltal ezekben a hátrányos helyzetű gyermekeket oktató iskolákban 13 000 diák tapasztalhatja meg a minőségi digitális oktatást – legyen szó akár tantermi, akár távoktatásról.
Digitális oktatást támogatja a Vodafone és a Mozaik Kiadó közös szolgáltatása
A Vodafone Magyarország egy újabb partnermegállapodás keretében szeretné támogatni a hazai digitális oktatás fejlődését. A Mozaik Kiadóval közösen új szolgáltatást vezetett be a szolgáltató 2020. október 20-tól. A piacon egyedülálló konstrukcióval a Vodafone célja, hogy segítse az általános és középiskolás fiatalok élményszerű oktatási tartalmakhoz való hozzáférésének lehetőségét és digitális készségeinek fejlesztését. Az együttműködés révén akár 300 ezer diákhoz juthat el a minőségi otthoni digitális oktatás.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.