Red Dot kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Red Dot
Precíziós ipari robottal és okosszemüveggel tarolt az Epson a legrangosabb dizájnversenyen
Az Epson öt tintasugaras nyomtató modellje, egy ipari robotja, egy projektora és egy ipari alkalmazásokhoz tervezett okosszemüvegmodellje is Red Dot-díjat kapott a nemzetközi dizájn legnagyobb seregszemléjén. A Red Dot: Production Design 2023-on az Epson immár negyedszer érdemelte ki a Best of the Best díjat, ezúttal egy kompakt fotónyomtatóval.
Négy új TCL termék is Red Dot dizájn díjat kapott idén
A TCL Electronics nyerte el a Red Dot díjat három televízió (köztük két, idén megjelenő TCL C sorozat) és két új soundbar terméktervezéséért. Ezeket a termékeket a TCL április 12-én, egy online sajtótájékoztató keretein belül mutatja be a márka.
Kivételes termékdizájn-megoldásaiért összesen 25 díjat kapott az LG
Az LG Electronics (LG) az idén is számos elismerést kapott formatervezési megoldásaiért: ezúttal 25 Red Dot díjat gyűjtött be, ráadásul a világ egyik legjelentősebb termékdizájn-megmérettetésén a vállalat három készüléke — egy továbbfejleszthetőségi opcióval kibővített mosó- és szárítógép-együttes, az LG DualUp Ergo monitor, valamint egy, a Lifestyle-termékcsaládba tartozó OLED tévé — is kiérdemelte a verseny legjobbjainak járó Best of the Best díjat.
Elismerték a Philips tévék és fülhallgatók formatervét
A Philips televíziókat és audió termékeket gyártó TP Vision üzletfilozófiájának kulcseleme az európai stílusú dizájn, amely most a formatervezés világának legmagasabb elismerésében részesült: négy termék is elnyerte a patinás Red Dot dizájndíjat.
Cikkgyűjtő
További híreink
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.