Retail Engagement Analytics kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Retail Engagement Analytics
A Fujitsu forradalmi újítása a hagyományos kiskereskedelemben
A Fujitsu új Retail Engagement Analytics (REA) megoldása soha nem látott lehetőségekhez juttatja a hagyományos kiskereskedelmi cégeket. A megoldás az e-kereskedők számára elérhetőhöz hasonló felismeréseket és gyakorlati analitikát biztosít a fizikai üzletek üzemeltetői számára, lehetővé téve ezzel a vásárlói élmény, viselkedés és aktivitás követését, rögzítését és elemzését.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.