SAP Customer Data Platform kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: SAP Customer Data Platform

A legszemélyesebb ügyfélélményt kaphatják a smart kisautók tulajdonosai

Sokaknak ismerős lehet az az élmény, mikor megrendeli az ember augusztus végén az új iskolatáskát a gyereknek, és akár még októberben is folyamatosan jönnek szembe interneten az iskolatáska ajánlatok. Az egyszeri vásárlások esetében, amilyen mondjuk a repülőjegy vagy a lézeres szemműtét, kifejezetten okafogyott a böngészési előzmény alapján az ismételt vásárlásra való ösztönzés. Többek között az ilyen „bakik” kiküszöbölését is ígéri ezernyi más előnye mellett az SAP Customer Data Platformja (SAP CDP), mellyel a fogyasztói élmény sokkal megalapozottabb összefüggések alapján alakítható ki.

2023. november 9. 11:29

SAP Customer Data Platform a tökéletes vásárlói élmény létrehozásához

Az ügyfélélmény (customer experience, CX) témája köré szervezett kétnapos, nemzetközi, online SAP Customer Experience LIVE konferencián debütált az új generációs SAP Customer Data Platform. Az új SAP CDP a teljes ügyfél életciklus során, valós idejű adatok alapján biztosítja a legkülönbözőbb csatornákon folyó, releváns ügyfél-interakciók menedzsmentjét a marketingtől az értékesítésen át az ügyfélszolgálati tevékenységig.

2020. október 17. 14:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14