digitális kijelző kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: digitális kijelző
Az LG legújabb innovációja fokozott védelmet nyújt a kültéri képernyők besárgulása ellen
Az LG Electronics (LG) bemutatta a kültéri digitális kijelzőkhöz kifejlesztett ún. Anti-Discoloration, azaz elszíneződésgátló technológiáját. Az elismert szabványügyi és tesztelő szervezet, az UL Solutions által hitelesített új technológia segít megelőzni a képernyő besárgulását, amely a kültéri digitális kijelzők esetében gyakori probléma a napfénynek való kitettség miatt. Az innovatív technológia egyszerre őrzi meg a képmegjelenítés minőségét és stabilizálja a teljesítményt, és kitolja a kültéri környezetben használt LG digitális kijelzők élettartamát.
Hogyan járul hozzá a digitalizáció az energiaköltségek csökkentéséhez?
A digitalizáció már elkerülhetetlen, legyen szó akár irodáról, akár oktatási intézményről. Az átállást erősen sürgeti az egyre inkább elterjedő környezettudatos trend, de nyomós érv mellette az energiaárak kiugróan magas megemelkedése is. Hogy milyen eszközökben érdemes gondolkodnunk és azok milyen megtérülést hozhatnak már néhány éven belül, abba Herczog Gábor, a Legamaster magyarországi forgalmazójának, a Stiefel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója és Urbán Tamás vizuáltechnika üzletágvezető nyújtott betekintést.
Az LG az idei ISE-n mutatja be üzleti felhőplatformját
Az LG Electronics az idei Integrated Systems Europe (ISE) kiállításon mutatja be innovatív felhőplatformját, az LG Business Cloudot. A kényelmesen használható új platform lehetővé teszi az üzleti partnerek számára, hogy válogassanak, böngésszenek az LG digitális kijelzőit kezelő felhő alapú megoldások között, előfizessenek rájuk, illetve távolról irányítsák azokat. Az LG Business Cloud kompatibilis a dél-koreai vállalat számos digitáliskijelző-termékcsaládjával, köztük a microLED készülékekkel, a kereskedelmi célú televíziókkal, valamint az átlátszó OLED és LED képernyőkkel.*
Hatékony tartalom- és eszközkezelés digitális kijelzőkhöz
A Samsung bemutatja az új VXT (Visual eXperience Transformation) Platformot, egy olyan felhőalapú tartalomkezelő megoldást (CMS), amely egy felületen kínál tartalom- és távoli eszközkezelési lehetőséget. A platform az egyszerű felhasználás jegyében készült, az átfogó, all-in-one megoldással a vállalkozások kényelmesen vezérelhetik – akár távolról is – digitális kijelzőiket és a rajtuk megjelenő tartalmat.
Új futópadot mutatott be a párizsi Olimpiai Játékok hivatalos partnere
Minden változás egy lépéssel kezdődik. A Technogym elhozta a magyar piacra legújabb futópadját, amelyben a márka négy évtizedes fitnesz és sport tapasztalata testesül meg. „A Technogym Run komplex megoldást kínál a kardiovaszkuláris- és erőedzések elvégzéséhez úgy, hogy közben a digitális konzolon elérhető tartalmak nyújtanak kellő motivációt a felhasználóknak” – hívta fel a figyelmet Szekosán Anett, a Technogym marketingvezetője.
Így digitalizálódnak a modern irodák
A digitális iroda felfelé ívelő szakaszát a Covid váltotta ki, ugyanis a hibrid munkavégzés digitalizáció nélkül már nem volt megvalósítható. De milyen eszközök szükségesek annak megvalósításához, hogy a munkafolyamatok ebben az új, megváltozott rendszerben is zavartalanul működjenek tovább? A kérdésre Herczog Gábor, a holland Legamaster vizuáltechnikai eszközök magyarországi forgalmazójának, a Stiefel Magyarország Kft.-nek az ügyvezető igazgatója adja meg a választ.
Matrica helyett digitális utastájékoztatás Bécs új metrószerelvényein
Hamarosan forgalomba állnak a Wiener Linien, Bécs közlekedési vállalatának újgenerációs metrókocsijai. Az X-Wagen szerelvények nemcsak modern külsővel és belsővel, hanem innovatív utastájékoztatási rendszerrel is várják majd az utazóközönséget. Az új, vezető nélküli metró először az U1, U2, U3 és U4 metróvonalon közlekedik majd.
Samsung – Egy évtizede a Digital Signage piac élén
A Samsung immár tíz éve tartja piacvezető pozícióját a Digital Signage iparágban az IHS Markit közlése szerint. A vezető piackutató vállalat digitális kijelzőkre vonatkozó friss adataiból kiderül, 2009 óta a Samsung az iparág legmagasabb eladásokat felmutató márkája.
Már a Samsung SMART kijelzőin is a Tizen operációs rendszer fut
A Samsung Electronics az InfoComm 2016 kiállításon mutatta be piacvezető digitális információs kijelző- és képernyőmegoldás-portfóliójának legújabb fejlesztéseit.
A Samsung hét éve az élen a digitális kijelzők értékesítése terén
A Samsung Electronics immár hét egymást követő éve őrzi nemzetközi vezető helyét a digitális kijelző egységek értékesítése területén. Az IHS, a kijelzőtechnológiával kapcsolatos iparági hírek, elemzések és a szakvélemények vezető adatforrása által a közelmúltban kiadott értékesítési mutatók is alátámasztják a Samsung vezető pozícióját az ágazatban, 2009 óta.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.