médiapiac kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: médiapiac
Az NMHH kiadta az idei Médiapiaci Jelentését
A mai médiagazdaság minden egyes szereplője számára elengedhetetlen a folyamatos alkalmazkodás, ami a változatos online üzleti modellek előretörése, a globális platformok növekvő befolyása, valamint a fogyasztási szokások változása – különösen a fiatalabb korosztályok médiahasználatának átalakulása – miatt vált szükségessé.
Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
Friss hír, hogy a Spotify jövőre 3,5 milliárd dollárt költ majd audió akvizícióra, és hazai területen is látszik a mozgolódás a műfaj körül, az Internet Hungaryn minden fontos bejelentés erről a területről szólt. A podcast a leggyorsabban fejlődő hazai médiapiaci terület: az IAB is kitüntetett figyelemmel kíséri a területet, az audio munkacsoport első, online kávézásának a témája a podcast hallgatók és a podcast hirdetések voltak.
Kicsi a magyar piac, de van létjogosultsága az előfizetéses online médiának
Világszerte több mint 435 százalékkal nőtt a subscription-alapú szolgálatások és tartalmak piaca az elmúlt 10 évben, miközben az emberek 78 százaléka rendelkezik legalább egy rendszeres előfizetéssel. Különösen nagyot robbant a trend a médiapiacon, ahol a koronavírus által felerősített hírdömpingben megnőtt az igény a hiteles, minőségi online tartalmak iránt. De vajon mi a helyzet hazánkban? Számíthatunk arra, hogy következő években előretör az előfizetéses üzleti modell? A Protechtor e-commerce webinár-sorozatának legújabb részében a Central Médiacsoport és a HVG Kiadó szakértőinek közreműködésével kereste a válaszokat az izgalmas kérdésekre.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.