vitorlásverseny kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: vitorlásverseny

Digitális Kékszalag: A vitorlásverseny, amit már a kanapéról is átélhetsz
Július 10-én reggel 9 órakor rajtol el Balatonfüredről az 57. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj – Európa leghosszabb és legrégebbi tókerülő vitorlásversenye. Az eseményt idén a Magyar Telekom minden eddiginél közelebb viszi a közönséghez, akár a partról, akár otthonról követik az érdeklődők. A Magyar Vitorlás Szövetség digitális partnereként 2025-től a Telekom biztosítja a verseny élő közvetítését, streamjét, valamint a lebonyolításhoz elengedhetetlen hajókövető rendszert is.

A Kékszalag egyik legfiatalabb esélyesét a BMW Wallis Motor támogatja a felkészülésben
Július 6. és 8. között ismét a Balatonra szegeződik majd a vitorlásvilág minden tekintete, amikor is rajthoz állnak a sportág szerelmesei az 55. Kékszalagon. A korábban megszerzett dobogós helyezésekkel a mezőny egyik legnagyobb favoritja a Prospex Team, amely 30 évi alatti átlagéletkorával a megmérettetés legfiatalabb indulói között szerepel. A tapasztalt csapattagoknak és az innovatív szemléletnek köszönhetően a Prospex mégis abszolút esélyesnek számít az idei futamon, a maximumot pedig a BMW vezető hazai márkakereskedője, a Wallis Motor támogatásával hozhatja ki magából. A cél közös: elsőnek lenni, a dobogó legfelső fokán állni.

Felszállóágban várja a Kékszalagot a „válságálló” vitorlázás
Alig több mint egy hét múlva kezdődik a hazai vitorlásszezon csúcseseménye, az 54. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj. A szervezők mintegy 600 hajóra és 3000 körüli indulóra számítanak, akik között egyre nagyobb arányban vannak azok, akik a versenyzés helyett az élményért vágnak neki a tókerülésnek. Mindez nem meglepő, hiszen az új aranykorát élő Balatonon az utóbbi években csak a kikötőhelyek száma szabott határt a hobbivitorlázás bővülésének. A szakértő szerint pedig a gazdaság felett gyülekező fellegek sem hoznak majd jelentős visszaesést ilyen téren.

A vitorlások fele nem ért célba az év egyik legnehezebb Balatoni versenyén
A Balaton egyik leginkább embert próbáló versenye, a Kétszemélyes Balatonkerülő mára Magyarország legkiválóbb vitorlázóinak összecsapásává vált. A hétvégi futamot Varga Lajos és Lillik Ákos nyerte egy perc híján 21 órás összidővel.

Balatonkerülő verseny az i-Cell nyomkövető rendszerével
Folyamatos láthatóság, pontos követés, a szabályok betartásának elősegítése – az i-Cell idén is ezzel járul hozzá a 8M Open Kétszemélyes Balatonkerülő vitorlásversenyhez. A járműkövetésben egyedi megoldásokat kínáló telematikai cég már évek óta partner vitorlásversenyek lebonyolításában is.

Az interneten is követni lehet a balatoni szólóvitorlás versenyt
A Keszthely-Kenese Szóló 2018 egyszemélyes vitorlásverseny hazai és külföldi vitorlázóknak nyújt lehetőséget technikai és taktikai tudásuk fel-, illetve összemérésére. A versenyzők biztonságát és a szakmai felügyeletet idén is egy magyar tulajdonú telematikai vállalat, Fa Nándor szólóvitorlázó legenda kiemelt szakmai partnere biztosítja. A versenyt a www.szolovitorlazas.hu oldalon lehet majd élőben követni.
Cikkgyűjtő
További híreink
Magyar mérnöki bravúr a világ színpadán
A bim.GROUP mérnökeinek tervezése rangos elismerést kapott: a kecskeméti Greentech Solar Parking megnyerte a TEKLA BIM Awards „Kis méretű projektek” kategóriájának regionális díját, így továbbjutottak a nemzetközi döntőbe. Ezzel a hazai mérnökök kimagasló digitális, BIM-alapú tervezési és modellezési munkáját ismerték el. A projekt ráadásul a fenntarthatóságot is szem előtt tartja: a filigrán, feszített kötélszerkezetű napelemes parkoló árnyékolja az autókat, miközben megújuló energiát termel – új irányt mutatva ezzel a fenntartható városi infrastruktúra fejlesztésében. A díjnyertes tervezést a KÉSZ Metaltech kivitelezésében valósították meg.
Megvan a válasz a digitalizáció nagy ellentmondására
A modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában – állapítja meg egy friss nemzetközi kutatás, amely a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült.