Infotársadalom

Hazai cégek segítik a webshopok forradalmasítását

Stratégia együttműködést kötött az iFinance Vállalati Pénzügyek Kft., a pénzügyi szolgáltatások szakértője, és a technológiai innovációikat előtérbe helyező Hardbit Kft., hogy egyedülálló megoldást kínáljanak a webshop tulajdonosok számára. 

2024. szeptember 25. 09:54

Az ipar digitalizációját és intelligens fejlesztését célozza a Huawei MI-stratégiája

Bemutatta a mesterséges intelligencia (MI) használatát célzó stratégiáját a Huawei Technologies, ami az iparágak digitalizációját és intelligens fejlődését célozza meg. A HUAWEI CONNECT 2024 globális konferencián Eric Xu alelnök hangsúlyozta, hogy az MI a vállalatok számára kulcsfontosságú technológiává vált, amelyhez alkalmazkodni kell a versenyképesség megőrzéséhez. David Wang, a Huawei vezérigazgatója szerint a digitális átalakulás óriási gazdasági lehetőségeket kínál, és partnereikkel együttműködve jövőbiztos infrastruktúrát kívánnak építeni. A rendezvényen a vállalat kilencven partnerét tüntette ki.

2024. szeptember 24. 18:22

Új vezető a Schneider Electric európai Secure Power csapatában

A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat, Hanne Sjøberget nevezte ki az európai Secure Power divízió értékesítési csatornákért felelős új alelnökévé.

2024. szeptember 24. 16:44

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.

2024. szeptember 24. 15:10

A Continental kampányt indít a kultúrált és balesetmentes közlekedésért

„Jó úton járunk?” címmel viselkedésformáló kampányt indított a Continental Magyarország, melyben többek között Rékasi Károly példáján keresztül és számtalan szemléletes statisztika segítségével mutatja be a cég, hogy milyen komoly következményei lehetnek az apró közlekedési figyelmetlenségeknek, kihágásoknak. A német technológiai vállalat így nem csupán megannyi hazánkban gyártott vagy fejlesztett termékével és megoldásával tesz nap mint nap a balesetmentes közlekedésért, de kampányával most felhívja a figyelmet az egyén felelősségére is.

2024. szeptember 24. 13:31

A nagyobb távú hálózati telepítés kihívásaira érkezik megoldás

A Zyxel Networks új Power-over-Ethernet extenderét arra tervezték, hogy segítsen a szervezeteknek leküzdeni a nagy távolságok és az áramellátási korlátok miatt felmerülő hálózati telepítési kihívásokat.

2024. szeptember 24. 11:55

Az ABB az InnoTrans 2024 kiállításon bemutatja a jövő mobilitását szolgáló innovatív megoldásait

Az ABB a világ vezető közlekedési technológiai szakkiállításán, az InnoTrans 2024-en (Berlin, szeptember 24-27.) mutatja be a vasút számára kifejlesztett innovatív megoldásainak széles skáláját.

2024. szeptember 24. 10:13

Bővítette az IKEA okosotthon hubjának elérhetőségét

Az IKEA összekapcsolhatóvá teszi a DIRIGERA hubot a Matter-szabvánnyal, hogy még jobb és egyszerűbb okosotthon-élményt biztosítson. A fejlesztésnek köszönhetően az IKEA hubhoz csatlakoztatott okostermékei szeptember 11-től kompatibilisek az összes Matter-szabványt használó okosotthon-platformmal. 

2024. szeptember 23. 19:10

Dr. Megyer Örs a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) minden évben kiosztja Tonk Emilről, a szervezet 2021-ben elhunyt egyik nagyhatású alapítójáról elnevezett Életműdíját, amellyel egy eredményes, kiteljesedett szakmai életutat ismer el. 2024-ben az elismerést Dr. Megyer Örs vehette át Hinora Ferenc elnöktől, valamint Dr. Papp-Váry Árpád nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnöktől, szeptember 19-én a Marketing Summit ünnepélyes Díjátadó Estjén a MÜPA-ban.

2024. szeptember 23. 17:07

Átadták az idei Green Pledge védjegyeket

Idén második alkalommal kerültek átadásra az ÖRT, az MMSZ és a MAKSZ által életre hívott Green Pledge pályázat védjegyei. A reklámszakma környezettudatosságát hangsúlyozó kezdeményezés idei díjazottjai: az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel. Az elismeréseket szeptember 19-én, a MÜPA-ban megrendezésre került Marketing Summiton vehették át a díjazott cégek képviselői. 

2024. szeptember 23. 15:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.

2024. november 21. 16:58