Internet
Gyorsabb és erősebb internet a UPC-től
A Happy Home csomagajánlatok megújításával egyidőben másodpercenként 150, illetve 300 megabitre emelte az internet kezdő sebességét a UPC. Az új Wifi Power Pack rendszer segítségével pedig lehetőséget biztosítanak a wifi jelerősségének és lefedettségének az eddigieknél sokkal egyszerűbb növelésére is, annak érdekében, hogy otthonuk minden szegletében zavartalanul élvezhessék a szolgáltatást az ügyfelek.
Újfajta wifi-kapcsolódási lehetőségeket vezet be az Air France
Az Air France folyamatosan azon dolgozik, hogy új, innovatív megoldásokkal tegye minél kényelmesebbé az utazási időt. A légitársaság azt tervezi, hogy 2020-ra minden járatán elérhetővé teszi a wifit. A jelenlegi vezetékes internettel felszerelt repülőgépjáratain az Air France új kapcsolódási szolgáltatást kínál, az Air France CONNECT-et.
Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
IH, az ősz legnagyobb konferenciája
Mindössze két hét múlva kezdődik az Internet Hungary, az ősz legnagyobb konferenciája, amelyre a szervezők 2400 főt várnak, akik 300 neves előadó prezentációját, fórumát tekinthetik meg a több tucatnyi tematikus minikonferencia keretében. Az előadóknak mintegy 10 százaléka külföldről érkezik, az adott téma legnevesebb szakértői számolnak be a trendekről, szakmai újdonságokról.
Cikkgyűjtő
További híreink
Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét
Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait. Az Everguest legújabb fejlesztése pedig már a piaci bevezetése előtt jelentős figyelmet kapott, mostanra pedig már több mint 250 szálláshely iratkozott fel a várólistára. Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.
Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak
A magyar internetezők 57 százaléka esett már áldozatául online csalásnak, adathalászatnak, hackelésnek vagy vírustámadásnak – ez derült ki az ESET termékek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. gkid-vel közösen végzett, a 18 év feletti online is vásárló internetezőkre reprezentatív felméréséből. A kutatás apropóját a cég most folytatódó kiberbiztonsági tudatosító kampánya, az IT-hős vagy kiberbalek? adta. Az ESET és a Sicontact közös célja, hogy a felhasználókat meggyőzzék arról, a digitális biztonság alapszükséglet, amelyre figyelnünk és áldoznunk kell.