Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 924 találata van.

« 79    80    81    82    83    84    85    86    87    88    89    90    91    92    93   

Virtuális vagy kézzelfogható?

2006. május 14. 15:30

Magyarországon az elmúlt két évben egyre kedvezőbb képet mutatnak a B2C-piac egyes területeiről napvilágot látó hírek, felmérések. Hódít az online könyvpiac, mind többen foglalnak helyet az utazási portálokon keresztül, de az online repülőjegy- és könyvárusítók sem panaszkodnak, s az e-banking felől nézve is kedvező a kép. Úgy tűnik, a B2C-be táplált támogatások jól hasznosulnak, míg a vállalatközi elektronikus kereskedelemre, az e-piacokra szánt, nem kiemelkedő összegű támogatások egy része elköltetlen maradt.

Hatékony toborzás az interneten

2005. szeptember 11. 12:40

Az internet átalakította a vállalatok toborzási tevékenységét. Ma közel félszáz magyarországi állásportálon adhatunk fel hirdetést, az online adatbázisokban akár százezer munkavállaló önéletrajza között kereshetünk, vagy közzétehetjük állásajánlatainkat vállalatunk honlapján is. Emellett azonban nem tűntek el a hagyományos toborzási csatornák sem: egyetemi állásbörzéken vehetünk részt, és több száz közvetítő- és kölcsönzőcég szolgáltatásait vehetjük igénybe. Mégis egyre több szakember számol be arról, hogy a toborzási források túlkínálata akár nehezebbé is teheti a speciális szakmai háttérrel rendelkező jelöltek elérését.

Kirakat - és ami mögötte van

2005. július 31. 12:00

Nem áltathatjuk magunkat azzal, hogy a CRM-témában készült nagyobb lélegzetű összeállításunk óta eltelt 4-5 év alatt jelentősen megváltoztak a hazai felső vezetői szokások, és ellentétben az akkori attitűddel, ma már minden első és második vonalbeli vezető a webet böngészve gondolkodik cége sorsának jobbításáról. Azonban kíváncsiak voltunk, hogy ha mégis akad pl. az ügyfélkapcsolat kezelését, az értékesítés vagy a marketing folyamatait javítani, esetleg azokat elektronizálni kívánó, ehhez pedig a weben lehetőségeket kereső érdeklődő, vajon hol és mit talál. Vajon milyen mértékben informatívak, kommunikatívak, célirányosan felkínálkozók az operatív CRM-, illetve CRM-funkcionalitást is kínáló megoldások forgalmazóinak kirakatként szolgáló weboldalai? Alábbi összeállításunkban internetes kínálatuk étvágygerjesztő vagy riasztó, ügyfélbarát vagy közönyös voltát igyekeztünk górcső alá venni, majd tapasztalatainkat - a forgalmazóknak okulásul, a látogatóknak tájékozódási alapként - közreadni.

Az online áruházak helyzete az internetgazdaságban

2005. február 19. 11:30

Bár a roham, amely karácsony előtt érte az üzleteket, azt mutatja, hogy Magyarországon még nem mondott le a nagyközönség a "plazafeelingről", az ünnepek előtti tülekedésről, azért úgy tűnik, hogy - néhány milliárd erejéig - már nálunk is karosszékből történik az ajándékok egy részének kiválasztása. A GKI Rt. számára az év végi bevásárlások adták az apropót, hogy hagyományos - a T-Mobile és a Sun támogatásával végzett - online piackutatási sorozatában ezúttal az online vásárlási lehetőségeket vegye górcső alá.

« 79    80    81    82    83    84    85    86    87    88    89    90    91    92    93   

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30