Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja

MTI Sajtóadatbank, 2014. december 12. 11:28

A YouTube összesítése szerint Katy Perry Dark Horse című dalának klipje volt a legnépszerűbb zenei videó a magyarok és az egész világ internetezőinek körében 2014-ben. Világszerte több mint 715 millió alkalommal töltötték le.

A Google magyarországi sajtóirodája kiadta a YouTube éves összesítését, mely szerint Katy perry a legnépszerűb az oldalon. A magyarok kedvenceiből összeállított lista második helyén Calvin Harris Summer című dala végzett, a harmadik legnépszerűbb videó pedig Majka és Curtis Csak te létezel című zenei videója lett. Ez a második év, hogy a videomegosztó a magyarok körében legkedveltebb videókat és csatornákat is rangsorolta. 
    

A nem zenei videók között Magyarországon a legfelkapottabbak az Éjjel-Nappal Budapest című televíziós műsor Lalijának Lali Pop című klipje, Bogyó és Babóca 13 részes mesegyűjteménye, és a KerekMese szintén gyerekeknek szóló Doki dala.
    

A toplisták összeállításakor az egyes videók nézettsége mellett azt is számításba vették, mekkora hatással voltak azok az internetezőkre. Megosztások, paródiák, remixek, és az eredeti videókra készített válaszvideók segítettek azonosítani az év videós toplistáit. 
    

Eközben a világon legtöbbször megtekintett videó SA Wardega lengyel filmes négyperces klipje, amelyben óriáspóknak álcázott kutyával rémisztgetik a járókelőket. A kisfilmet a világon több mint 113 milliószor töltötték le. Ezzel még a labdarúgó világbajnokság évében is sikerült a második helyre szorítani a Cristiano Ronaldóról, Neymarról és csapattársaikról készített reklámvideót, amelyet százmillióan néztek meg. 
   

A harmadik helyre a First Kiss című videó került, melyről csak népszerűvé válása után derült ki, hogy pszichológiai kísérletnek álcázott reklám. A klip, amelyben állítólag ismeretlen járókelők vállalták egy véletlenszerűen kiválasztott idegennel az első csók élményét, egy ruhamárka színészekkel forgatott reklámszpotjának bizonyult. Az akcióról paródiák és feldolgozások százai születtek, az egyik legnépszerűbb amerikai show-műsorban például kutyákkal és macskákkal dolgozták fel a kísérletet, a videóban használt zene pedig felkerült a Billboard Hot 100-as listájára.
   

 

Katy Perry Dark Horse című videoklipje nemcsak a magyarok, hanem az egész világ internetezőinek körében is a legnépszerűbb zenei videónak bizonyult: több mint 715 millió alkalommal töltötték le. A második helyre Enrique Iglesias Bailando című dala, harmadik helyre pedig Shakira Can't Remember to Forget You című dala került. 
    

A YouTube-on világszerte havonta egymilliárd ember hatmilliárd órányi videót néz. Több mint egymillió YouTube-csatornatulajdonos keres pénzt a videomegosztón világszerte.

 

Kép: company.co.uk

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl. 

2024. május 7. 20:30

Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai

Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval*  ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.

2024. május 7. 19:26

Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve

Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.

2024. május 7. 17:59

NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót

2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.

2024. május 7. 16:24

A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel

Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.

2024. május 7. 14:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36