Az Amazon.com a SAS e-Intelligence megoldását választotta

, 2000. október 17. 17:03
Egy 12 millió dolláros megállapodás keretében az Amazon.com SAS-szoftverek és -szolgáltatások széles skáláját használja majd az elkövetkező öt évben.
A SAS CRM területén mutatkozó erősségeit kihasználva a SAS e-Intelligence megoldása összegyűjti és elemzi a különböző ügyfélkapcsolati pontokról származó adatokat, a webet is beleértve. Az elemzés lehetővé teszi, hogy ezen adatokból olyan tudás szülessen, melynek segítségével a vállalatok megértik a vásárlói szokásokat, az ügyfelek igényeit ki tudják elégíteni és sokkal jövedelmezőbb ügyfélkapcsolatokat tudnak kiépíteni. Az Amazon.com a SAS e-Intelligence megoldásának elemző erejét arra összpontosítja majd, hogy az ügyfeleknek szóló weboldalakat személyre szabja, az ügyfélszolgálat minőségét fejlessze és az IT-döntéshozók kezébe olyan eszközöket adjon, melyekkel lehetővé válik az IT teljesítmény menedzsment igényeinek monitorozása és előrejelzése.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50